מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

פרטים חדשים על רצח הנער: כך נמצאה גופתו של בנימין אחימאיר

בפרטים נוספים שהתפרסמו על מציאת גופתו של הנער בנימין אחימאיר התגלה כי הראשונים שהגיעו לגופה בהכוונת רחפן צבאי היו אל"מ חזי נחמה ואליהו ליבמן שבנו חטוף בעזה | ההלוויה של אחימאיר הי"ד נדחתה, ולא תתקיים הלילה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/24 22:04 ה בניסן התשפד

פרטים חדשים על רצח הנער: כך נמצאה גופתו של בנימין אחימאיר
החיפושים אחר הנער, צילום: Itai Ron,Flash90

צה"ל הודיע מוקדם יותר היום (שבת) על מציאת גופתו של בנימין אחימאיר, הנער בן ה-14 שנעדר החל מאתמול בשעות הבוקר. בתוך כך, כעת מתבררים פרטים חדשים על מציאת הגופה. הראשונים שהגיעו לגופת הנער בהכוונת רחפן צבאי היו אל"מ חזי נחמה, אשר הגיע מביתו בעלי להתנדב לחיפושים, ואליהו ליבמן, ראש מועצת קריית ארבע לשעבר אשר בנו חטוף בעזה, שהגיע אף הוא לסייע בחיפושים בסמוך לשעה 12:20. כך לפי דיווח של דפנה ליאל. עוד עודכן, כי ההלוויה של אחימאיר הי"ד נדחתה, ולא תתקיים הלילה.

בנימין אחימאיר הי"ד

בנימין אחימאיר הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

אליהו ליבמן: "מדובר ברצח אכזרי ביותר"

ליבמן סיפר בזעזוע: "מדובר ברצח אכזרי ביותר. רחפן של הצבא זיהה משהו חריג, שלח נקודת ציון שהגיעה אלינו, היינו בקרבת מקום בסריקות הלכנו לחפש בנקודה שקיבלנו ולצערנו מצאנו את הנער. זה היה ממש קרוב לנקודה משם בנימין הי"ד יצא".

בנימין יצא לרעות עם העדר - ונעלמו עקבותיו

כזכור, בנימין אחימאיר, רועה צאן כבן 14 מבנימין, יצא בשעות הבוקר של יום שישי לרעות עם העדר, שחזר הביתה בלעדיו. חיפושים נרחבים נערכו אחריו עד צהרי השבת, שם נמצאה גופתו על ידי מתנדבים שהגיעו לחפש אחריו. כחלק מהחיפושים הוטל כתר על ישובים פלסטינים באזור.