פיצוץ בקרב ראשי המחאה: "במקום לומר 'טעיתי' עוד מרשה לעצמו לטנף"

ברקע תחקיר שפורסם על אחד ממובילי המחאה, משה רדמן, מגיב עורך הדין גונן בן יצחק, בעצמו אחד ממוביליה וכותב בחשבון ה - X שלו: "מרשה לעצמו לטנף על פעילת מחאה שאין בה גרם של רוע". מובילי מחאה נוספים תקפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/24 09:16 ד בניסן התשפד

פיצוץ בקרב ראשי המחאה: "במקום לומר 'טעיתי' עוד מרשה לעצמו לטנף"
משה רדמן, פיצוץ בהנהגת המחאה, צילום: Ayal Margolin,Flash90

בתחקיר ששודר אתמול (ה') בחדשות 12 עלו טענות כלפי אחד ממובילי המחאה, משה רדמן, בנוגע לכספי תרומות שגייס. רדמן עצמו הגיב לתחקיר וכתב כי "מכונת הרעל תפרה כתבה מגמתית במהדורה המרכזית של 12, אינני מתכוון לתת לאף אחד להלך עלי אימים ולנסות להחליש את המאבק כתוצאה מכך". עוד הוסיף: "הם תוקפים אותי אבל מכוונים לכולנו, זה לא יעבוד".

"אתה מוזמן גם לזוז הצידה"

אלא שלמרות תגובתו של רדמן, בהנהגת המחאה עורר התחקיר סערה ויש מי שתוקפים בחריפות את רדמן. עו"ד גונן בן יצחק, אחד ממובילי המחאה הבולטים שגםהתראיין לתחקיר ששודר כתב בהמשך לתגובתו של רדמן כי "במקום לומר 'טעיתי' עוד מרשה לעצמו לטנף על פעילת מחאה שאין בה גרם של רוע. משה, אתה לא המחאה זו לא מכונת הרעל, זה אני. אתה מוזמן לתקוף אותי ישירות. אתה מוזמן גם לזוז הצידה. עשית מעשה שלא ייעשה".

גונן בן יצחק, מתקפה על רדמן

גונן בן יצחק, מתקפה על רדמן צילום: Chaim Goldberg,Flash90

תגובה חריפה נוספת הגיעה מכיוונה של פעילת המחאה אורלי בר-לב בתגובה לדברים שפרסם רדמן כתבה בחשבון ה - X שלה: "ייאמר לרעתו של רדמן, שמעבר למה שפורסם בתחקיר, בתגובה שלו לכתבה ובהודעות שהוא פרסם בקבוצות וואטצפ, הוא מטנף על המפגינה הפצועה. איזו התנהלות דוחה של ביריון". עוד הוסיפה: "לכנות את עמרי מניב, המפגינה הפצועה ואת עו"ד גונן בן יצחק 'מכונת הרעל'? להציג את עצמך כאילו אתה הקורבן הנרדף? ממש טכניקה ביביסטית מהספרים".