רזי ברקאי הגיב לחיסול ועורר סערה באולפן: "שישה חבר'ה שהרגנו סתם"

ערוצי הטלוויזיה עסקו בהרחבה בחיסול שלושת ילדיו של מנהיג חמאס. באולפן ערוץ 13 התעוררה סערה לאחר שברקאי טען כי ישראל חיסלה סתם את ילדיו של הנייה, בפאנל הגיבו לדבריו. השרה מאי גולן תקפה: "ברקאי מהדהד באופן קבוע את המסרים של ארגון הטרור הנאצי - חמאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/24 08:38 ג בניסן התשפד

רזי ברקאי הגיב לחיסול ועורר סערה באולפן: "שישה חבר'ה שהרגנו סתם"
רזי ברקאי בשידור, אתמול, צילום: צילום מסך, חדשות 13

מגיש הרדיו הוותיק רזי ברקאי עורר סערה לאחר שאמר אתמול (ד') בשידור בערוץ 13 כי ישראל סתם חיסלה את שלושת ילדיו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה. במהלך פאנל בערוץ בו לקח חלק, דקות לאחר החיסול אמר ברקאי: "שלושה בנים ושלושה נכדים, שישה חברה שהרגנו סתם".

בפאנל הגיבו ברקאי ואחד המשתתפים שאל את ברקאי: ,אתה יודע את זה?". חבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל אמר לברקאי: "אם הילדים הם פעילי חמאס אז זה לא סתם". בהמשך המשיך ברקאי ודבק בגרסתו: "אנחנו מכירים אל ילדיו, הם עשו שם כסף. להרוג שלושה בנים שלו ושלושה נכדים, סתם".

"ברקאי הוא שופר עלוב שמהדהד באופן קבוע את המסרים של חמאס"

מי שהגיבה לדבריו של ברקאי היא השרה מאי גולן שכתבה בעמוד ה-X שלה: "לא מבינה למה כולם מופתעים מרזי ברקאי שיצא נגד חיסול בניו של המרצח הסדיסט החולני הנייה. רזי ברקאי הוא שופר עלוב ונרצע שמהדהד באופן קבוע את המסרים של ארגון הטרור הנאצי - חמאס, מצדד בהם, מעלה אותם לשידור ומשווה בין האימהות השכולות שלנו לאימהות של המרצחים הפלסטיניי".

מאי גולן

מאי גולן, הגיבה לברקאי צילום: Hadas Parush/Flash90

יאיר גולן תקף את נתניהו שכלל לא אישר את החיסול

עוד בטרם התברר כי ההחלטה לחסל את שלושת ילדיו של הנייה הגיעה בלי אישורם של נתניהו וגלנט, הגיב האלוף (במיל') יאיר גולן, ותקף את מקבלי ההחלטות בתגובה לחיסול. בהודעה שהפיץ גולן נכתב: "החיסולים שביצע צה"ל אתמול והיום בסוריה וברצועת עזה, מוצדקים וראויים ככל שיהיו, מצביעים על ליקוי מאורות מדיני בכל הקשור לעיתוי שנבחר. ביצוע פעולות כל כך דרמטיות, ערב עסקה אפשרית לשחרור החטופים, מהווה עוד נדבך חמור בהפקרתם".