הגר ברודץ' בעדות קורעת לב: "רציתי לבקש מהחוטפים שיסיימו את הסיפור כשאנחנו ישנים"

החטופה ששוחררה משבי החמאס עם שלושת ילדיה הקטנים משחזרת את הימים הנוראים של הרעב ושל חוסר הוודאות: "אלו היו פשוט ימים של גיהינום, היו ימים שזה כבר היה בלתי אפשרי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/24 13:02 ב בניסן התשפד

הגר ברודץ' בעדות קורעת לב: "רציתי לבקש מהחוטפים שיסיימו את הסיפור כשאנחנו ישנים"
הגר ברודץ' ובעלה אביחי, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

הגר ברודץ' נחטפה לעזה עם שלושת ילדיה, בגילאי 4, 8 ו-10, כשבעלה אביחי נותר מאחור כשלחם עם כיתת הכוננות. בימי השבי דאגה ברודץ' גם לאביגיל עידן בת ה-4, שהוריה נרצחו והיא נחטפה לבדה. אתמול (ג') היא תיארה את הימים הקשים בשבי באירוע השנתי של נאמני שניידר. "זה היה גיהינום", שיתפה האם ששוחררה במסגרת העסקה, "היו ימים שזה כבר היה פשוט בלתי אפשרי".

החטופה ששוחררה משבי החמאס: "אלו היו פשוט ימים של גיהינום"

בעדות המטלטלת שנתנה, סיפרה ברודץ': "היו ימים שפשוט רציתי לבקש מהשובים שבלילה, כשאנחנו ישנים, שפשוט יסיימו את הסיפור", הודתה בכאב, "היו ימים שזה כבר היה פשוט בלתי אפשרי. בלתי אפשרי". בלילה, סיפרה, הילדים ישנו טוב ולא התעוררו מההפצצות הבלתי פוסקות. "ואז הגיע הגיהינום שלי עם עצמי, של המחשבות: מתי נשתחרר, אם נשתחרר, מה יהיה עם הילדים שלי, מה עם אביחי, מה עם המשפחה שלי, מה עם כל הקיבוץ שלי, הקהילה שלי, הבית שלי. אלו היו פשוט ימים של גיהינום".

רק אתמול סיפרה ברודץ' בריאיון לתוכנית "סדר יום" ברשת ב': "הילדים ואני לא עברנו התעללות פיזית, אלא הרעבה וטרור פסיכולוגי - סיפרו לנו שכפר עזה נמחקה מעל הקרקע. היינו נעולים בחדר במשך 51 ימים ועברנו כמה מקומות. עברנו תלאות, בית קרס עלינו מהדף של הפצצת חיל האוויר".