היעד החדש של ראש הממשלה: "לא רק לנצח את החמאס"

ראש הממשלה הציג יעד נוסף ליעדים הקבועים אותם הוא מונה בהופעות לתקשורת: "יש יעד רביעי - מה שיש בחמאס, זה חלק מציר הרשע של איראן שמכוון להשמיד אותנו. כשאנחנו מנצחים את החמאס - מנצחים את הציר"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 09/04/24 16:35 א בניסן התשפד

היעד החדש של ראש הממשלה: "לא רק לנצח את החמאס"
נתניהו, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

ראש הממשלה נתניהו סייר היום (ג') בגיוס תצפיתניות ולוחמי מעברים בבסיס תל השומר ושוחח עם המתגייסים החדשים. בפתח הביקור, ראש הממשלה קיבל סקירה על נתוני הגיוס בצל המלחמה, ובהמשך הצטרף לארוחת צהריים יחד עם המתגייסים החדשים ושמע מהם על הליך הגיוס. נתניהו אמר במהלך שיחה עם המתגייסים כי ישראל לא תוותר על פעולה ברפיח ומנה את מטרות המלחמה.

ההתחייבות של נתניהו: "נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח"

"אנחנו נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח. אין שום כוח בעולם שיעצור אותנו. יש הרבה כוחות שמנסים לעשות זאת, אבל זה לא יעזור, משום שהאויב הזה, אחרי מה שהוא עשה, לא יעשה את זה יותר" אמר ראש הממשלה.

בהמשך נתניהו מנה את שלוש מטרות המלחמה והוסיף מטרה חדשה - הציר האיראני. "יש לנו שלוש מטרות: אחת, להחזיר את החטופים והחטופות. כל התצפיתניות, ולא רק הן, כולם יחד. אנחנו נחזיר את כולם. יעד שני - לחסל את החמאס. יעד שלישי - להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל" אמר.

"זה לא רק לנצח את החמאס - זה לנצח את הציר"

נתניהו פנה ליעד הנוסף: "יש יעד רביעי - מה שיש בחמאס, זה חלק מציר הרשע של איראן שמכוון להשמיד אותנו. וכשאנחנו מנצחים את החמאס, זה לא רק לנצח את החמאס - זה לנצח את הציר. כולם במזרח התיכון, וגם מעבר לו, יושבים ביציע ומסתכלים מי ינצח על מגרש הזה, ישראל או איראן ושלוחותיה. אתם כבר יודעים מי ינצח".

"עלייה עצומה במוטיבציה של הנוער"

במהלך המפגש נתניהו ציין את העלייה במוטיבציה בקרב המתגייסים ובירך: "הדבר הבולט ביותר שאנחנו ראינו בחצי שנה האחרונה מאז שפרצה המלחמה, זה עלייה עצומה במוטיבציה של הנוער, עצומה. הרצון להתגייס, להגן, להילחם, גם של בנים וגם של בנות. מרקיע שחקים, לא ראינו דבר כזה. זו עדות לכוח החיים שיש בתוך העם שלנו. אני חושב שאתם ראויים לכל ברכה וגם להבנה שאתם בעצם עושים דבר שיש לו משמעות היסטורית".