מגיש הפודקאסט מגיב על ההשתלחות של אסא כשר: "מביך, הייתי צריך להתערב"

ביקורות קשות הוטחו באסא כשר לאחר שאמר כי "החברה הישראלית היא כמו מרק. אחים לנשק והטייסים הם כופתאות משובחות והמתנחלים הם הטבעת העכורה". מגיש הפודקאסט בו נאמרו הדברים מגיב: "זה היה קטע מביך ומביש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/24 11:26 א בניסן התשפד

מגיש הפודקאסט מגיב על ההשתלחות של אסא כשר: "מביך, הייתי צריך להתערב"
אסא כשר, מגיש הפודקסט מגיב, צילום: Yossi Aloni,Flash90

פרופסור אסא כשר עורר שוב סערה לאחר שאמר בפודקאסט של אוניברסיטת רייכמן: "החברה הישראלית היא כמו מרק. אחים לנשק והטייסים הם כופתאות משובחות - והמתנחלים הם הטבעת העכורה". לאחר שהעיתונאי ישי פרידמן פרסם את הדברים, רבים תקפו את כשר ובין המגיבים גם מגיש הפודקאסט שהתנער מדבריו.

יניב רוזנאי, אחד מצמד מגישי הפודקאסט הגיב וכתב: "ה היה קטע מביך ומביש לשמוע. נעתי שם באי-נוחות. זו היתה דקה מתוך שיח של כשעה אנחנו בד"כ נותנים למרואיינים שלנו לדבר כמה שיותר חופשי ולא מתפרצים. פה ליאב עימת אותו עם דברים שאמר בראיון מלפני שנה. אני לא שותף להכללה הזו, והייתי צריך להתערב בזמן אמת".

מתן כהנא

מתן כהנא, הגיב לכשר.

חברי הכנסת תקפו את האמירה של כשר

חבר הכנסת אוהד טל הגיב לדברים וכתב: "אסא, גם אחרי ה7.10 אתה בוחר לעסוק בהפצת שנאה - לשם השנאה. מציע שתחזור לקרוא את מסמך הערכים שכתבת, אולי תתעשת". גם חבר הכנסת מתן כהנא הגיס לכשר: "פרופ' כשר, המתנחלים הם חצי מיליון אזרחים שומרי חוק. הם עשרות אלפי לוחמים שלא מזמן חזרו ממילואים בשדות הקרב ותיכף חוזרים לעוד מילואים. הם אלפי אנשים שבשבעה באוקטובר עזבו את בתיהם ביהודה ושומרון ורצו לעזרת אחיהם בעוטף עזה. במקום להוקיר להם תודה בחרת להתגולל עליהם. זו לא בושה להתנצל".