בלעדי במחנה הממלכתי יבלמו את המינוי של בן גביר? "מחייב את ההסכמה שלנו"

לאחר שהשר לביטחון לאומי הודיע על מינויו של ניצב אבשלום פלד למפכ"ל הבא, במחנה הממלכתי טוענים כי המינוי מצריך גם את האישור שלהם. "ראוי שבראש מערכת גדולה וחשובה כמו המשטרה תעמוד דמות מוסכמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/24 17:56 כט באדר ב'

במחנה הממלכתי יבלמו את המינוי של בן גביר? "מחייב את ההסכמה שלנו"
גנץ, יתקע את המינוי של בן גביר?, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

לאחר הודעתו היום (ב') של השר בן גביר על מינויו של ניצב אבשלום פלד למפכ"ל המשטרה הבא, במחנה הממלכתי מגיבים וגורם במפלגה אומר ל"חדשות כיפה" כי "המינוי מחייב את הסכמה שלנו, מצפים מראש הממשלה שיעמוד בהסכם איתנו".

עוד הוסיף אותו גורם ואמר כי "מבלי להכיר את המועמד שהציע בן גביר, ראוי שבראש מערכת גדולה וחשובה כמו המשטרה תעמוד דמות מוסכמת". מוקדם יותר אמר בן גביר על ההחלטה למנות את ניצב פלד שמכהן כיום כסגן המפכ"ל: "ניצב אבשלום פלד הוא האיש המתאים להוביל את משטרת ישראל. פלד הוא קצין בעל ניסיון עשיר, מקצועי וחד. ניצב פלד הוא לוחם למען המדינה והוא איש ניהול שיצעיד את המשטרה קדימה".

אבשלום פלד, המפכ"ל הבא

אבשלום פלד, המפכ"ל הבא, צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

הקריירה של ניצב פלד

ניצב אבשלום פלד, בן 63, נשוי ואב לשלושה, החל את דרכו במשטרת ישראל לפני כ-40 שנה כלוחם מג"ב ומפקד מחלקה בימ"מ, לאחר שהשתחרר מצה"ל כמ"פ בחטיבת השיריון. פלד שירת במגוון רחב של תפקידי פיקוד וליבה, וביניהם מפקד יחידת גדעונים, מפקד תחנת בית שמש, מפקד מג"ב רמון, מפקד מרחב חברון ונגב, סגן מפקד משמר הגבול, סגן מפקד מחוז ירושלים ומפקד אגף ההדרכה.