מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

במבצע צבאי נועז: חולצה גופתו של אלעד קציר שנרצח בשבי

גופתו של החטוף אלעד קציר, שנרצח בשבי על ידי ארגון הטרור גא"פ לאחר שנחטף ב-7 באוקטובר מביתו שבקיבוץ ניר עוז, חולצה הלילה מחאן יונס במבצע של עוצבת הקומנדו

אביה גלס אביה גלס, חדשות כיפה 06/04/24 20:18 כז באדר ב'

במבצע צבאי נועז: חולצה גופתו של אלעד קציר שנרצח בשבי
החטוף אלעד קציר שנרצח, צילום: מטה משפחות החטופים

צה"ל מפרסם כי גופתו של החטוף אלעד קציר ז"ל, אשר על פי מידע מודיעיני נרצח בשבי על ידי ארגון הטרור גא"פ לאחר שנחטף ב-7 באוקטובר מביתו שבקיבוץ ניר עוז, חולצה הלילה מחאן יונס במבצע של עוצבת הקומנדו בהכוונת שב"כ ואמ"ן, והוחזרה לשטח מדינת ישראל. צה"ל מעדכן כי גופתו אותרה באמצעות מידע מודיעיני של אמ"ן ושב"כ וזיהוי מדויק של יחידת אגוז.

החטוף אלעד קציר שנרצח

החטוף אלעד קציר שנרצח, צילום: מטה משפחות החטופים

גופתו של אלעד זוהתה בישראל

לאחר הליך זיהוי שבוצע הלילה על ידי גורמי רפואה במכון לרפואה משפטית, נציגי צה"ל ושב"כ הודיעו בצער למשפחתו של אלעד קציר ז"ל על חילוץ גופתו. מצה"ל נמסר: "המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא השבת כל החטופים הביתה. צה"ל ושב"כ פועלים באופן צמוד ובתיאום מלא עם הגופים הלאומיים והביטחוניים הרלוונטיים לצורך עמידה במשימה זו, ולא נרפה עד להשלמתה".

אלעד נחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר

כזכור, במהלך מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, נחטף אלעד קציר ז"ל על ידי ארגון הטרור גא"פ מקיבוץ ניר עוז. אימו, חנה, נחטפה גם היא על ידי הגא"פ ושוחררה ב-24 בנובמבר במסגרת עסקת שחרור החטופים, ואביו, אברהם ז"ל, נרצח בקיבוץ.