מגיש ערוץ 13 זועם על הריקול של משרד הבריאות: "לא מצאו כלום"

לאחר שמשרד הבריאות קרא לא לרכוש את משחת השיניים הפופולארית של colgate, העיתונאי גיא לרר כתב בחשבון ה-X שלו, כי "משרד הבריאות לא חושב על הבריאות שלכם אלא על הכיס של המשווקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/24 21:51 כה באדר ב'

מגיש ערוץ 13 זועם על הריקול של משרד הבריאות: "לא מצאו כלום"
גיא לרר: "לא מצאו שם כלום", צילום: monticello,Shutterstock

לאחר שדווח שמשרד הבריאות קרא לא לרכוש את משחת השיניים הפופולארית של cologate, העיתונאי גיא לרר כתב בחשבון ה-X שלו, כי "משרד הבריאות לא חושב על הבריאות שלכם אלא על הכיס של המשווקים"

"הם רוצים שתלכו להחזיר את משחת השיניים הזו, שאפשר להזמין באמזון", כותב לרר, "למה? מצאו בה משהו? כלום. רק כי אין מדבקה. משהו בריאותי רע יכול לקרות לכם אם תקנו משחת שיניים שאין עליה מדבקה של יבואן רשמי? לא. מה כן? משחות שיניים כאלו שאנחנו מוכרים בייבוא מקביל בסופר הצינור בשבעה שקלים ועולות כפול בפארמים הם הבוננזה של הבלעדיים. הגיע הזמן שנגיד להם שעלינו עליהם ושיתעסקו בלשמור על הבריאות שלנו במקום לכווץ את הכיס שלנו".

משחת שיניים

משחת שיניים, צילום: shutterstock

משרד הבריאות הזהיר: לא לצרוך את משחות השיניים האלה

מוקדם יותר היום, מחלקת תמרוקים במשרד הבריאות הזהירה את הציבור מצריכה ורכישה של משחות שיניים TOTAL12 PRO GUM HEALTH שמשווקת ללא אישור ממשרד הבריאות (רישיון תקף או הודעה לפני שיווק). בנוסף, המוצר משווק ללא תווית בעברית כפי שנדרש. על כן, ביקש משרד הבריאות שלא לעשות שימוש במוצר זה ולהחזירו לנקודות המכירה.