מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עמית סגל לא מתרגש מדברי ראש אמ"ן: "בדיוק כמו אזהרותיו הכלליות - שיספר לממונים עליו"

ברקע הפחדת ראש אמ"ן אהרון חליווה כי יש אפשרות לרע יותר משהיה, עמית סגל כתב על דבריו כי "אם ראש אמ"ן יודע שיש אפשרות לרע יותר משהיה - זאת אומרת יותר מ-1400 הרוגים ביום אחד, מתבקש שיספר לממונים עליו כל מה שהוא יודע ולא יפחיד את הכפופים לו ואת הציבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/24 15:27 כה באדר ב'

עמית סגל לא מתרגש מדברי ראש אמ"ן: "בדיוק כמו אזהרותיו הכלליות - שיספר לממונים עליו"
סגל נגד חליווה, צילום: תומר נויברג/Flash90, חיים גולדברג/Flash90

דברי ראש אגף המודיעין, אהרון חילווה הצליחו להסעיר את המדינה, כשצוטט אומר לפקודיו: "אני אמרתי לכם לא פעם ולא פעמיים שלא בטוח שהרע ביותר מאחורינו, אנחנו לפני ימים מורכבים". עם זאת, רבים מיהרו ללעוג לראש האגף ולהזכיר כי לא נשמעה ממנו אזהרה לגבי ה-7 באוקטובר.

אחד מהמגיבים הוא פרשן חדשות 12, עמית סגל, שביקר בחריפות את הדברים. "בדיוק כמו אזהרותיו הכלליות אשתקד על מלחמה אבל בלי שום דבר ספציפי ותוך כדי עיוורון מוחלט למלחמה שהתרגשה מעזה".

ההרס בקיבוץ בארי

ההרס בקיבוץ בארי, צילום: Edi Israel,Flash90

עמית סגל: "מתבקש שראש אמ"ן יספר לממונים עליו ולא יפחיד את הכפופים"

"אם ראש אמ"ן יודע שיש אפשרות לרע יותר משהיה", כתב סגל, "זאת אומרת יותר מ-1400 הרוגים ביום אחד, מתבקש שיספר לממונים עליו כל מה שהוא יודע ולא יפחיד את הכפופים לו ואת הציבור. אחרת עלול להיווצר רושם של כסתוח שמאחוריו אין דבר, בדיוק כמו אזהרותיו הכלליות אשתקד על מלחמה אבל בלי שום דבר ספציפי ותוך כדי עיוורון מוחלט למלחמה שהתרחשה מעזה" התעצבן.