ראש אמ"ן באזהרה חריגה: "לא בטוח שהרע מאחורינו, לפנינו ימים מורכבים"

על רקע החשש מנקמה איראנית, פנה ראש אמ"ן לפקודיו והזהיר מאסון עתידי במדינה. לדבריו לא בטוח שכל מה שהיה עד כה, כולל ה-7 באוקטובר, שווה ערך למה שעוד עתיד לבוא: "אנחנו לפני ימים מורכבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/24 14:45 כה באדר ב'

ראש אמ"ן באזהרה חריגה: "לא בטוח שהרע מאחורינו, לפנינו ימים מורכבים"
ראש אמ"ן אהרון חליווה, 2022, צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90

על רקע החשש הגובר מפני נקמה איראנית, ראש אמ"ן חליווה פנה בשיחה לפקודיו היום (ה') וטען כי "אני אמרתי לכם לא פעם ולא פעמיים שלא בטוח שהרע ביותר מאחורינו, אנחנו לפני ימים מורכבים". האמירה באה במסגרת שיחה עם ראשי הזירות של חטיבת המחקר בעקבות פרישתו של ראש החטיבה, עמית סער, שעזב בעקבות גילוי גידול ממאיר.

טילים איראנים, ארכיון

טילים איראנים, ארכיון, צילום: shutterstock

חשש מנקמה איראנית: עוצר יציאות ללוחמים, שיבושי GPS יזומים

אזהרת ראש אגף המודיעין מהדהדת את פעולות הדרג המדיני והצבאי הבוקר, שנקטו באמצעי ביטחון חריגים לקראת יום השישי האחרון של הרמדאן שיחול מחר. לאחר שאמש הוחלט בצה"ל על גיוס וחיזוק מערך המילואים, הבוקר שיבשה מערכת הביטחון את מערכות הניווט בישראל, ובשעות האחרונות אף הוכרז עוצר יציאות ללוחמים.

הימים האחרונים באיראן היו מתוחים ביותר. לאחר חיסול הבכיר האיראני בתחילת השבוע, בכירים במדינה משמיעים איומים תכופים לכיוון ישראל, שחוששת מנקמה חסרת תקדים. מחר יציינו במדינה האיסלמית את יום ירושלים האיראני, ובמערך הסייבר הלאומי התריעו מפני חדירות סייבר לרשתות הישראליות.