סבתה של שני לוק זועקת: "הנכדה המתה שלי מככבת בצילום שזכה, והעולם שותק"

תמונה מה-7 באוקטובר של שני לוק ז"ל מוטלת על הטנדר כשמסביבה מחבלים זכתה בתחרות צילום יוקרתית. סבתה של שני לא הצליחה להכיל את הזעזוע: "מתי בהיסטוריה של הצילום זכתה תמונה של גופה בפרס?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/24 12:06 כה באדר ב'

סבתה של שני לוק זועקת: "הנכדה המתה שלי מככבת בצילום שזכה, והעולם שותק"
שני לוק, צילום: ללא

במהלך תחרות הצילום המפורסמת POY קיבל עלי מחמוד, צלם עזתי, את פרס התמונה הטובה ביותר בקטגוריית "מלחמת ישראל - חמאס". בתמונה המחרידה ניתן לראות את גופתה של שני לוק זרוקה על הטנדר בין המוני המחבלים. סבתה של שני הזדעזעה מהבחירה, וזעקה: "הנכדה המתה שלי מככבת בצילום שזכה בתחרות צילום יוקרתית, והעולם שותק".

"מתי בהיסטוריה של הצילום זכתה תמונה של גופה בפרס?"

"הגופה של הנכדה שלי, אחרי שנרצחה באכזריות והובלה לעזה כאות ניצחון, מוצגת לעיני כל. והעולם שותק!" כתבה הסבתא הכואבת בחשבון הפייסבוק שלה. "הגופה של הנכדה שלי, אחרי שהמרצחים השפלים שברו את עצמותיה על מנת שתצליח להיכנס לחלקו האחורי של הטנדר, הגופה הזאת שהייתה רק לפני כמה שעות מלאת חיים אהבה ואור. מוטלת כגביע ניצחון לטרוריסטים ולצלם שפל".

"הנכדה היפה והמתה שלי, שמסביבה מצטופפים שלושה מרצחים צמאי דם. זו התמונה ההרואית שנבחרה במקום הראשון בתחרות צילום יוקרתית. והעולם שותק" זעמה ניקול לוק. "ואני זועקת הייתכן? ומתי בהיסטוריה של הצילום זכתה תמונה של גופה בפרס? וכמה כאב עוד נוכל להכיל? שלושה גברים צועקים 'אלה ואכבר' צלם אחד שפל והנכדה המרוסקת שלי. והעולם שותק. והעולם שותק. והעולם שותק".