מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

חיסול מטווח אפס: ניסו להפתיע את הלוחמים - והושמדו מיידית | צפו בתיעוד

במהלך פעולה של לוחמי חטיבת נח"ל ברצועת עזה, זיהו הלוחמים חוליית מחבלים חמושה שניסתה לפגע. הלוחמים עקבו אחרי המחבלים מקרוב וחיסלו אותם מהאוויר. לאחר דקות בודדות, מטוס קרב תקף את המקום ממנו יצאו המחבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/24 09:33 כה באדר ב'

חיסול מטווח אפס: ניסו להפתיע את הלוחמים - והושמדו מיידית | צפו בתיעוד
זיהוי המחבלים , צילום: דובר צה"ל, צילום מסך

במרכז הרצועה, לוחמי צוות הקרב של חטיבת נח"ל זיהו חוליית מחבלים חמושים שפעלה בתוך תשתית טרור הממוקמת בקרבת הלוחמים. כוחות החטיבה ביצעו מעקב אחר המחבלים. לאחר זיהוי ודאי של המחבלים במרחב, מטוס קרב וכלי טיס נוסף של חיל האוויר תקפו את החוליה וחיסלו אותה. דקות בודדות לאחר מכן, מטוס הקרב תקף את תשתית הטרור בה פעלו המחבלים.

פעילות צה"ל בעזה

במרחב אל עמל, לוחמי צוות הקרב של עוצבת הקומנדו חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים ואיתרו אמצעי לחימה. כוחות צוות הקרב החטיבתי 7 המשיכו לפעול במרחב העבסאנים, ביממה האחרונה הכוחות השמידו תשתיות טרור וחיסלו מחבלים באמצעות ירי טנקים.

בנוסף, כלי טיס של חיל האוויר תקפו במהלך היממה האחרונה מטרות טרור של ארגוני הטרור ברצועה, בהן עמדות שיגור ותשתיות טרור. כמו כן, אמש (ד׳) זוהו מספר שיגורים שחצו משטח רצועת עזה למרחב העוטף. פיקוד הדרום יחד עם כוחות חיל האוויר תקפו את מקורות הירי לצד מספר משגרים ותשתיות טרור נוספות ברצועת עזה.