"חשבתי שאנחנו חברים": מתחזה לגנץ צייץ - כך סער הגיב

גדעון סער תקף את שותפו לשעבר השר גנץ על הצהרתו אמש וכינה אותו "שותף לקבינט המלחמה הכושל". בתגובה לציוץ הגיב לו משתמש שמתחזה לגנץ וכתב "חשבנו שאנחנו חברים" - וסער מיהר לענות

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/24 09:14 כה באדר ב'

"חשבתי שאנחנו חברים": מתחזה לגנץ צייץ - כך סער הגיב
גנץ סער, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אמש (ה') לאחר הצהרתו של השר גנץ בנוגע לבחירות, תקף אותו שותפו לשעבר גדעון סער ברשת X, וטען כי "גנץ הוא שותף לקבינט המלחמה הכושל וחסר הרעיונות שקלע את ישראל למבוי סתום במלחמה". מתחזה לגנץ הגיב על הציוץ, וסער מיהר לענות בתגובה ששברה את הרשת.

הציוץ של "גנץ" - והתגובה של סער

לאחר ההתקפה של סער על גנץ, הגיב משתמש מתחזה "חשבתי שאנחנו חברים". סער, בין אם בידיעה שמדובר במתחזה ובין אם לא, הגיב: "כמו שאתה יודע - גם בין חברים יש מחלוקות. חילוקי דעות ולא לבבות".

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, כינס אמש (ד') מסיבת עיתונאים ויצא במסר לקואליציה ולמשפחות החטופים: "אסור בזמן מלחמה לעגן חוק השתמטות ולנהוג בחוסר רגישות כלפי משפחות חטופים. נכון היה לבטל את פגרת הכנסת". בהמשך, יו"ר המחנה הממלכתי קרא לראש הממשלה לצאת לבחירות בחודש ספטמבר הקרוב: "כדי שנשמור על האחדות הציבור חייב לדעת שבקרוב נחזור ונבקש את אמונו. שלא נתעלם מה-7.10, לכן עלינו להגיע לתאריך בחירות מוסכם לקראת ספטמבר".