ביידן חשף: אשתי לוחצת עליי לסיים את המלחמה

הלחץ על ביידן להגיע להפסקת אש בין ישראל לארצות הברית, מגיע גם מתוך ביתו של הנשיא. על פי הדיווחים, ג'יל ביידן לוחצת עליו להביא לסיום הלחימה, ועכשיו. בבית הלבן מיהרו להכחיש והבהירו כי הגברת הראשונה תומכת בישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/24 08:30 כה באדר ב'

ביידן חשף: אשתי לוחצת עליי לסיים את המלחמה
ג'יל ביידן, לעצור את המלחמה, צילום: Andrew Leyden,Shutterstock

יחסי ישראל - ארצות הברית עלו על שרטון. ההתעקשות של ישראל לתקוף ברפיח אל מול הלחץ העולמי להביא לסיום המלחמה, שמו את ארצות הברית בין הפטיש לסדן. כעת מתברר כי הלחץ מופעל גם מבפנים, מאשתו של הנשיא ביידן עצמו.

הזוג ביידן

הזוג ביידן צילום: lev radin,Shutterstock

ג'יל ביידן: לעצור את הלחימה

על פי הדיווח הבוקר (ה') בניו יורק טיימס, הנשיא ביידן ערך פגישה עם חברי הקהילה המוסלמית, ואז פנה אליו אחד האורחים והתוודה כי אשתו לחצה עליו שלא להגיע לפגישה, עקב תמיכתו של ביידן בישראל. הנשיא האמריקני הפתיע את המשתתפים בחדר כשאמר כי הוא "מבין" וכי ג'יל אשתו לוחצת עליו גם היא לסיים את הקרבות: "עצור את זה, עצור את זה עכשיו, ג'ו".

בבית הלבן נבהלו מהפרסום שסותר את הטענה הרשמית של ארצות הברית ומיהרו להכחיש. "בדיוק כמו הנשיא, הגברת הראשונה שבורת לב מההתקפות על עובדי הסיוע ומהאובדן המתמשך של חיי חפים מפשע בעזה", אמרה אליזבת אלכסנדר, מנהלת התקשורת של הגברת הראשונה. "שניהם רוצים שישראל תעשה יותר כדי להגן על אזרחים". עם זאת, הבהירה, הנשיא ואשתו תומכים בלחימה של ישראל מול חמאס.