הרב אורי שרקי על ההפגנות: "כוונות זדון של אנשים אינטרסנטים"

לאחר מספר תקריות אלימות שהתרחשו בהפגנות בירושלים, הקוראות להפלת הממשלה ולהשבת החטופים בכל מחיר, הרב אורי שרקי מגיב: "משתמשים בתמימותם של המפגינים כדי לקדם אג'נדות אנרכיסטיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/24 15:19 כד באדר ב'

הרב אורי שרקי על ההפגנות: "כוונות זדון של אנשים אינטרסנטים"
הרב אורי שרקי, צילום: עמותת "ברית עולם", www.ravcherki.org

הימים האחרונים בירושלים סוערים במיוחד, כשמפגינים קוראים להפלת הממשלה ולקיום בחירות במחאה שהפכה לאלימה. אתמול (ג') באחת ההפגנות שהתקיימה מול מעון ראש הממשלה, לפיד בוער הושלך על שוטר בעת מילוי תפקידו. הרב אורי שרקי הגיב על ההפגנות בציוץ בחשבון ה-X שלו: "אני חושב שזה רע", הודה, "כל מה שיש להגיד זה מה שכל אדם בריא בנפשו יכול להגיד, אין פה קבלה של כללי הדמוקרטיה, יש פה כוונות זדון של אנשים אינטרסנטים שמשתמשים בתמימותם של המפגינים כדי לקדם אג'נדות אנרכיסטיות וזה חבל".

"משתמשים בתמימותם של המפגינים כדי לקדם אג'נדות אנרכיסטיות"

הציוץ הזה של הרב שרקי נכתב בתגובה להודעה הרשמית שהוציאה משטרת ישראל בעקבות ההפגנות, ובה נכתב: גם הערב חלק מהמוחים החליט לנסות להתפרע ולנסות להגיע סמוך לבית רה"מ בניגוד להחלטת בימ"ש. השוטרים בשטח הרחיקו את אלו שלא נשמעו להוראות השוטרים למרחק המותר להפגנה במקום. נדגיש, כי בשום שלב לא נשקפה כל סכנה לבית רה"מ עצמו ואף אדם לא הגיע אליו פיזית. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה כחוק, אולם תפעל נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי, וכן לפעול בניגוד להוראות הדין והנחיות השוטרים בשטח".