בשורה לטסים לחו"ל: מלון יהודי כשר מתוכנן בלב עיר החטאים

מספר יזמים בארצות הברית מנסים לתת מענה ליהודים שמבקשים להגיע ללאס וגאס. בתכנון: מלון "המלך דוד" עם 46 קומות, קרוב ל-500 חדרים, מסעדות כשרות ובתי כנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/24 13:07 כד באדר ב'

בשורה לטסים לחו"ל: מלון יהודי כשר מתוכנן בלב עיר החטאים
לאס וגאס, מלון יהודי חדש בתכנון, צילום: Kobby Dagan,Shutterstock

במקביל לפתיחת עונת התיירות, הבינו מספר יזמים בארצות הברית כי יהודים שרוצים להגיע ולחגוג בלאס וגאס, אחת הערים המתוירות במדינה, מתקשים לעשות זאת עקב החוסר במסעדות כשרות ובבתי כנסת. לפיכך הוחלט להרים את הכפפה וליזום מלון כשר ליהודים בלב עיר החטאים.

הסטריפ בלאס וגאס

הסטריפ בלאס וגאס צילום: randy andy,Shutterstock

בית כנסת, מסעדות כשרות ו-46 קומות: המלון היהודי

על פי התוכניות שפורסמו באתר reviewjournal, מלון "המלך דוד" עתיד לכלול 46 קומות ולא פחות מ-486 חדרים זמינים לאירוח. המלון יציע בית כנסת, מסעדות כשרות, ברים כשרים ושטחי כנסים ואירועים. המלון ישהה במרכז העיר, תוך הבנה שיהודים נמנעים מלינה באזור בשל חוסר באוכל כשר ובשירותי דת.

התוכניות מחכות לאישור המחוז בשביל לצאת אל הפועל, והיזמים מסבירים: "ללאס וגאס יש הרבה גיוון מבחינת מקומות פולחן אבל רובם לא נמצאים ליד הסטריפ (הרחוב המרכזי), ואולי לא יהיו נגישים לאנשים ללא מכונית". לדבריהם, בית הכנסת במלון ימלא את החלל המדובר: "זוהי דוגמא להפיכתה של העיר מ'עיר החטאים' למרכז בידור שבו המבקרים שלנו יכולים להרגיש מוזמנים להתפלל, גם בזמן שהם כאן".