"להביא שופל, לקחת את ביבי, שרה, יאיר, בן גביר, כל הכלומניקים"

העיתונאי חיים לוינסון יצא במקפה על ראש הממשלה נתניהו ובני משפחתו בעמוד ה -X שלו וכותב: "סינוואר ישב בכלא הישראלי 22 שנה, הוא זיהה היטב את נקודת התרופה שלנו: נתניהו ועדר שופרותיו ומעריציו". עוד הוא כותב: "הוא ידע שביבי לא יכול לנהל מלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/24 11:00 כד באדר ב'

"להביא שופל, לקחת את ביבי, שרה, יאיר, בן גביר, כל הכלומניקים"
חיים לוינסון, "לזרוק לפח הזבל של ההיסטוריה", צילום: Moshe Shai/FLASH90

העיתונאי חיים לוינסון ידוע בכך שהוא לא חושש להביע את דעתו בעמוד ה-X שלו, כולל עמדות שנויות במחלוקת. היום (ד') הוא תוקף את נתניהו ובן גביר במילים קשות וטוען כי סינוואר "למד ב15 שנים האחרונות שמדובר בפחדן, שרלטן, רמאי, נוכל, חסר יכולות, נטול כישורים" כשהוא מדבר על נתניהו. הוא מסיים את הפוסט באמירה חריגה וכותב: "צריך להביא שופל, לקחת את ביבי, שרה, יאיר, בן גביר, כל הכלומניקים האלה ולזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה".

"סינוואר מכיר את החברה הישראלית היטב"

הוא כותב: "סינוואר ישב בכלא הישראלי 22 שנה. למד עברית, מכיר את החברה הישראלית היטב, הרבה יותר ממה שאנחנו מכירים את עצמנו. הוא זיהה היטב את נקודת התרופה שלנו: נתניהו ועדר שופרותיו ומעריציו".

נתניהו ובן גביר |

נתניהו ובן גביר. צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

עוד הוא כותב כי סינוואר ידע "שהוא יכול לפתוח במערכה נגד ישראל, לכבוש חבל ארץ, לחטוף למעלה ממ200 איש, להרוג 1500, ועדר מעריציו יגידו עוד, עוד, עוד, העיקר ביבי. הוא ידע שביבי לא יכול לנהל מלחמה, שהוא לא מסוגל לקבל החלטות, שהוא יעדיף לנאום מלעשות. שהוא יכול להתבצר מרפיח, וחודשיים נתניהו ילעיט את עבדיו".

"לקחת את ביבי, שרה, יאיר, בן גביר ולזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה"

לוינסון מסיים וכותב: "תפסיקו לתת לסינוואר את מה שהוא רוצה. אם רוצים לנצח את המלחמה, צריך להביא שופל, לקחת את ביבי, שרה, יאיר, בן גביר, כל הכלומניקים האלה ולזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה".