אימו של החטוף תוקפת את רונן צור: "שחרר, עשית כל טעות אפשרית"

איילת סמרנו, אימו של יונתן סמרנו ז"ל שנרצח בטבח ונחטף לעזה, פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה פוסט זועם שמופנה לראש מטה משפחות החטופים לשעבר: "שחרר אותנו, המשפחות מרגישות שהאוויר נקי יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/24 13:23 כג באדר ב'

אימו של החטוף תוקפת את רונן צור: "שחרר, עשית כל טעות אפשרית"
רונן צור, צילום: Gili Yaari /FLASH90

איילת סמרנו, אימו של יונתן סמרנו ז"ל שנרצח בטבח וגופתו חטופה בשבי, לא חוסכת את דעתה. גם תקופה אחרי שרונן צור עזב את הנהלת מטה החטופים, היא תוקפת אותו בפוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק הפרטי שלה. "המשפחות של החטופים עוברות סבל וייסורים", פתחה, "יש מי שראה בארוע הזה קרדום פוליטי לחפור בו ועדיין ממשיך".

איילת סמרנו, אם החטוף: "רונן צור - שחרר אותנו"

מהר מאוד הבהירה סמרנו למי היא מתכוונת: "אחרי תקופה שנפרדנו מרונן צור הוא מנסה לחזור בכוח, מסרב לשחרר. רץ מאולפן לאולפן ומספר שאנחנו, משפחות החטופים, רוצות את חזרתו. רונן צור - אנחנו שחררנו אותך, שחרר גם אתה אותנו!", ביקשה, "תפסיק לשלח אלינו שליחים, תפסיק לבקש חתימות וסקרים, אנחנו אותך איתנו לא רוצים. אנחנו משפחות החטופים רוצות להשקיע בשחרור החטופים ולא בך".

יונתן סמרנו ז"ל

יונתן סמרנו ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

סמרנו אף פירטה את הטעויות שעשה צור, ואת הדברים שהשתפרו מאז עזיבתו. "מאז שעזבת הצטרפו למטה לא מעט משפחות שלא הגיעו כל עוד היית. אף משפחה לא עזבה את המטה בגלל שאתה כבר לא שם. עשית כל טעות אפשרית, ציינת שמות של בני משפחות חטופים בתקשורת כמי שחיפש להעיף אותך, כאילו אתה העיקר ולא החטופים. לקחת יחד איתך את משרד הפרסום, ניסית בכל דרך, ואתה עדיין מנסה, לספר כאילו המטה קורס מאז שהלכת".

לסיכום, הבהירה: "המטה עושה עבודה נפלאה. המשפחות חברו יחדיו. המשפחות מרגישות שהאוויר נקי יותר ויש מקום חם עבור כולם כולל כולם במטה. שחרר אותנו ותן לנו לשחרר את החטופים שלנו".