37 ימים להיעלמות היימנוט קסאו בצפת - ואין קצה חוט

הילדה היימנוט קסאו בת ה-9 נעדרת מאז אמצע חודש אדר א', סוף פברואר, והחיפושים עדיין נמשכים | הרב שמואל אליהו, רב העיר: "אנחנו חייבים להשמיע קול מחאה גדול, להשמיע קול זעקה"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 01/04/24 21:59 כב באדר ב'

37 ימים להיעלמות היימנוט קסאו בצפת - ואין קצה חוט
מחפשים את היימנוט, צילום: David Cohen,Flash90

ילדה קטנה, בת 9, נעלמה כאילו בלעה אותה האדמה: הילדה היימנוט קסאו נראתה בערב יום ראשון, ט"ז באדר א', 25.02, בכניסה לבניין המגורים של משפחתה במרכז הקליטה ברחוב צה"ל בצפת, ומאז אבדו עקבותיה. מאז מושקעים משאבים רבים בחיפושיה, אך ללא הועיל. בני המשפחה מנהלים מאבק להשאיר את היימנוט הקטנה על סדר היום, אך במשטרה מודים כי אין להם קצה חוט וכי הם עושים ככל שביכולתם בכדי לפענח את הפרשייה הסתומה.

משפחת קסאו בוועדת העלייה

משפחת קסאו בוועדת העלייה | צילום: Yonatan Sindel,Flash90

החיפושים אחרי היימנוט

החיפושים אחרי היימנוט | צילום: David Cohen,Flash90

הרב שמואל אליהו: להוסיף תפילה מיוחדת למציאתה של היימנוט

הרב שמואל אליהו, רב העיר, קרא לציבור בעיר לפעול למען הילדה. "אנחנו חייבים להשמיע קול מחאה גדול. להשמיע קול זעקה. זעקה כלפי שמים וזעקה כלפי הרשויות שיעשו כל מה שביכולתם כדי לאתר את החטופה הזאת שנעלמה בנסיבות כל כך מסתוריות. אני קורא לכולנו להוסיף תפילה מיוחדת למציאתה של היימנוט וחזרתה לביתה בריאה ושלימה".

"אבינו מלכנו החזר כל החטופים לביתם בריאים ושלמים, החזר את היימנוט בת בלצאו לביתה בריאה ושלימה. אנא ה' הושיעה נא, אנא ה' הצליחה נא, אנא ה' עננו ביום קוראינו". הרב מוסיף כי כדאי להוסיף לתפילה את הפרקים הבאים מתהילים: ח, י, כג, כז, לא, נז, סד, עז, צא, קמ, קמב, קמד.