ינון מגל הפתיע את בן כספית: "שוחחתי עם נתניהו בזמן החדשות, מסר לך ד"ש"

מגיש הפטריוטים הפתיע את בן כספית בפתח השעה השנייה של התוכנית המשותפת: "דיברתי עם ראש הממשלה בזמן החדשות, הוא מרגיש טוב ומוסר לך ד"ש. נתניהו מתלוצץ עם רופאיו. הוא חזר לתפקידו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/24 11:09 כב באדר ב'

ינון מגל הפתיע את בן כספית: "שוחחתי עם נתניהו בזמן החדשות, מסר לך ד"ש"
כספית ומגל, צילום: Tomer Appelbaum/POOL, , Yonatan Sindel/Flash90

מגיש הפטריוטים, ינון מגל, הפתיע הבוקר (ב') את השדרן בן כספית בפתח השעה השנייה של התוכנית המשותפת וסיפר לו כי שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר ניתוח הבקע שעבר במהלך הלילה: "דיברתי עם ראש הממשלה בזמן החדשות, הוא מרגיש טוב, מסר לך ד"ש", אמר. "הוא מתלוצץ עם רופאיו. נתניהו חזר לתפקידו". כספית השיב בהלצה: "חשתי שמשהו בביטחון שלי השתפר לפני רבע שעה. אם היית רציני, אם היית בן אדם, היית מעלה אותו לשידור".

נתניהו עבר בהצלחה ניתוח בקע בהרדמה

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הלילה בהצלחה ניתוח בקע בהרדמה מלאה. לאחר הניתוח הלילי ראש הממשלה הודה לצוות הרפואי בבית החולים הדסה עין כרן והועבר להמשך התאוששות. הניתוח נערך על ידי הכירורגים פרופסור גידי זמיר וד"ר דיאנה פנחסוב, המרדימים, ד"ר יובל מרוז וד"ר אריאל רונן. והאחות הראשית בחדר הניתוח, הגברת לאה כהן. את ההכנות לניתוח ליוו הקרדיולוג ד"ר יצחק ביטון וד"ר צביקה ברקוביץ, רופאו האישי של ראש הממשלה.

נתניהו נעדר מישיבת הממשלה לאחר שלא חש בטוב

נתניהו נותח בהרדמה מלאה במשך שעה ומי שמילא את מקומו בזמן זה היה סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין. כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בזמן האחרון שנתניהו אינו חש בטוב. רק לפני מספר שבועות נעדר נתניהו מישיבת הממשלה בשל שפעת קלה ממנה סבל. גם אז, מלשכת ראש הממשלה נמסר כי מי שיחליף אותו בניהול ישיבת הממשלה הוא שר המשפטים, יריב לוין.