בפשיטה לילית: נעצרה אחותו של מנהיג חמאס

בפשיטה של כוחות המשטרה בדרום נעצרה אחותו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה - ישראלית תושבת תל שבע. בביתה אותרו מסמכים, מחשבים, טלפונים וראיות נוספות שקושרות אותה לעבירות ביטחוניות חמורות

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/24 08:56 כב באדר ב'

בפשיטה לילית: נעצרה אחותו של מנהיג חמאס
מנהיג חמאס, אסמאעיל הנייה, צילום: Hassan Jedi/Flash90

הותר לפרסום: כוחות משטרה, שב"כ מג"ב ויס"מ פשטו הלילה (ב') לפנות בוקר על מתחם ביתה של אחותו של איסמעיל הנייה, ישראלית תושבת היישוב תל שבע שבפזורה הבדואית החשודה בקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם חמאס תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

בביתה אותרו מסמכים, מחשבים, טלפונים וראיות נוספות

במהלך הפשיטה בביתה איתרו הכוחות מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים, ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל. כאמור, אחותו של הנייה בת ב-57, נעצרה לחקירה ביחידה המרכזית של ימ"ר נגב ועל בסיס חומר הראיות שייאסף נגדה היא תובא היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרה.

מפקד המחוז הדרומי- ניצב אמיר כהן עמד מקרוב על ההיערכות המבצעית של מרחב הנגב והכוחות השותפים בפיקודו של תנ"צ אפי שימן, ושיבח את שיתוף הפעולה של משטרת ישראל ומנגנוני הביטחון של המדינה בטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור ואלו המזדהים ותומכים בארגוני הטרור ובמחבלים בזמן מלחמה ובשגרה.