מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עמית סגל: זה הכישלון הגדול ביותר שלי ב-15 השנים האחרונות

הפרשן הפוליטי של ערוץ 12 הודה כי טעה בהערכתו על הפריימריז לראשות מפלגת יש עתיד: "זה הכישלון שלי ושל חבריי הגדול ביותר מבחינה פוליטית ב-15-10 השנים האחרונות. למדנו פה משהו ממש דרמטי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/24 21:39 כ באדר ב'

עמית סגל: זה הכישלון הגדול ביותר שלי ב-15 השנים האחרונות
עמית סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

פרשן הבית של ערוץ 12 ומגיש תוכנית פגוש את העיתונות, עמית סגל, הודה במהלך השידור כי טעה בהערכת תוצאות הפריימריז לראשות יש עתיד, זאת לאור ההישג המשמעותי של המועמד רם בן ברק שהגיע ל-47.5% לעומת 52.5% של יאיר לפיד. "זה הכישלון שלי ושל חבריי הגדול ביותר מבחינה פוליטית ב-15-10 השנים האחרונות" פתח סגל.

"למדנו פה משהו ממש דרמטי. כל הסימנים היו כתובים על הקיר"

"למדנו פה משהו ממש דרמטי. כל הסימנים היו כתובים על הקיר. אני הייתי שם בערב שטומי לפיד הודח למעשה. היינו צריכים לדעת על טיב האנשים, שברגע שבני אדם באירוע הם לא בובות ומריונטות", המשיך סגל. בן כספית שמגיש לצידון של סגל את התכונית השיב בהומור: "מה השלב הבא, שאביגדור ליברמן יפסיד את ראשות ישראל ביתנו?".

לפיד כמעט הודח מראשות יש עתיד

כזכור, יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, ניצח בפריימריז לראשות המפלגה ברוב זעום של עשרות קולות והגיע ל52.5% בלבד לעומת 47.5% שקיבל חבר הכנסת רם בן ברק. הפער בין השניים הגיע ל-29 קולות בלבד וזאת לאחר ששיעור ההשתתפות בבחירות הגיע לאחוז גבוה במיוחד - 82% הצבעה.