מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נציגי משפחות החטופים נגד נתניהו: "שוב ושוב מטרפד עסקה"

בהצהרה לתקשורת שנשאו נציגי משפחות החטופים, האשימו את ראש הממשלה בנימין נתניהו שלטענתם מטרפד עסקאות חטופים בשל שיקולים פוליטיים: "אתה המכשול לעסקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/24 20:01 כ באדר ב'

נציגי משפחות החטופים נגד נתניהו: "שוב ושוב מטרפד עסקה"
משפחות החטופים, צילום: Miriam Alster/Flash90

על רקע המגעים לעסקת חטופים נוספת, משפחות החטופים נשאו הערב (שבת) הצהרה לתקשורת, מחוץ לקריה בתל אביב, בה הפנו אצבע מאשימה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. לטענתם, נתניהו מטפרד עסקאות חטופים בשל שיקולים פוליטיים.

נתניהו

נתניהו, צילום: Miriam Alster,Flash90

משפחות החטופים נגד נתניהו

איילה מצגר, כלתו של יורם מצגר בן ה-80 שנמצא בשבי החמאס, אמרה: "כולנו ראינו איך נתניהו שוב ושוב מטרפד עסקה להחזרת החטופים. ראינו כיצד האינטרס האישי הפוליטי שלו מניע אותו שוב ושוב בקבלת ההחלטות, וכיצד הדאגה שלו ליציבות הקואליציה גוברת על החובה הברורה שאמורה להיות לו: להחזיר הביתה את אהובינו".

"מעכשיו אנו נפעל להחלפתך המידית"

עינב צנגאוקר, שבנה מתן אף הוא בשבי פנתה לראש הממשלה בכאב: "אחרי שהפקרת את בני משפחתנו בשבעה באוקטובר ואחרי 176 ימים שבהם לא הבאת עסקה, ומכיוון שאתה עוסק כל הזמן בטרפוד עסקה - הבנו שאתה המכשול לעסקה, ולכן אנו נאלצים לעשות כל שביכולתנו כדי להסיר את המכשול שהוא אתה, ונאלצים להתחיל שלב חדש במאבק שלנו, מעכשיו אנו נפעל להחלפתך המידית. נרדוף אותך ציבורית ולא נרפה עד שתפנה את הכיסא".