מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אביה של שני לוק שנרצחה: "צריך לשנות פאזה, החמאס צריך לשלם באדמה"

אביה של שני לוק שנרצחה במסיבת הנובה: "אנחנו עדיין חושבים שחיי אדם הם ערך בעזה, אבל זה לא נכון. הדבר היחידי שאכפת להם זה אדמה"

אביה גלס אביה גלס, חדשות כיפה 28/03/24 14:25 יח באדר ב'

אביה של שני לוק שנרצחה: "צריך לשנות פאזה, החמאס צריך לשלם באדמה"
שני לוק, צילום: ללא

ניסים לוק, אביה של שני לוק הי"ד, שנרצחה ב-7 באוקטובר בעת שהייתה במסיבת הנובה ליד קיבוץ רעים, התראיין לפתחי וזמרי ברדיו גלי ישראל והתייחס לתגובה של ישראל למעשי החמאס. "הדבר היחיד שאנחנו צריכים לעשות כדי לקום מההריסות זה לדאוג שהחמאס ישלם באדמה", אמר.

זירת הטבח במסיבת הנובה.

זירת הטבח במסיבת הנובה., צילום: Chaim Goldberg,Flash90

ניסים לוק: "הדבר היחידי שאכפת להם זה אדמה"

לדעת לוק, אנחנו עדיין חושבים שחיי אדם הם ערך בעזה. "אין להם שום ערך לחיי אדם", פסק. "הדבר היחידי שאכפת להם זה אדמה ועלינו להבין את זה. אני יודע שזה נשמע מוזר ומשיחי אבל אני אדם מאוד לא משיחי, הייתי מרצה לפיזיקה במכללות ואוניברסיטאות בארץ ואני ממש לא בא מהכיוון הזה. בסוף בסוף זה יקרה, כי זו התקווה היחידה של המדינה שלנו לצאת מההריסות אליהן 'הליכוד' הכניס אותנו".

עוד הדגיש, כי צריך לשנות פאזה ולהבין שאנחנו במזרח התיכון. "אנחנו עם של רחמנים וחסודים ובגלל זה אנחנו אוכלים אותה. איך אמר לי בעניין הזה איזה נוצרי שפגשתי בחו"ל - 'אתם עם של מטומטמים'".

שני לוק נרצחה על ידי החמאס

כזכור, בסוף חודש אוקטובר האחרון הותר לפרסום כי שני לוק, שנחשבה כנעדרת עד אז, נרצחה. לוק השתתפה במסיבת הטבע ברעים, וזוהתה ביום הטבח - כשהיא עדיין בחיים - בסרטונים שהופצו ברשת. לוק החזיקה גם באזרחות גרמנית.