פסח בחו"ל: 5 יעדים לטיול אביבי - תזמינו כרטיסים כבר עכשיו

אל תחכו לרגע האחרון: אם אתם מתכננים טיול משפחתי או זוגי בחג הפסח, בתחילתה של עונת האביב, מהרו להזמין כרטיסים כבר עכשיו | 5 רעיונות ליעדים אידיאלים לטיול בפסח

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/24 16:35 יז באדר ב'

פסח בחו"ל: 5 יעדים לטיול אביבי - תזמינו כרטיסים כבר עכשיו
לאן טסים בפסח?, צילום: PeopleImages.com - Yuri A,Shutterstock

כולנו זקוקים לקצת אוורור ואולי מעט מרחק ממה שמתרחש פה בחצי השנה האחרונה. חג הפסח, איתו מגיעה עונת האביב הנעימה וגם החופש מהמסגרות הלימודיות, הוא הזדמנות מעולה לארוז תיק ולצאת לטיול קצר מסביב לעולם. איפה בדיוק? מצאנו עבורכם 5 יעדים שנראים הרבה יותר טוב בחודש ניסן.

1. הוואי, ארצות הברית

טיסה לארצות הברית היא טיסה ארוכה ויקרה, אך למי שמחפש טיול שובר שגרה ברמה גבוהה - זה היעד המושלם. עונת האביב מצוינת לביקור בהוואי, מזג האוויר חם יותר מאשר בישראל וכמות התיירים נמוכה ביחס לחודשי הקיץ - אז הצפיפות כמעט בלתי נסבלת. זה זמן מעולה לטיולים רגליים, לשנורקלים וגלישה בחופים היפים. מי שמפחד מאנטישמיות יוכל להיות רגוע יותר בנסיעה לארצות הברית, בת ברית חזקה של ישראל התומכת בה צבאית, כלכלית ודיפלומטית.

טיסה להונולולו

טיסה להונולולו צילום: google flight

2. אוסטרליה

בחודשים אפריל ומאי עונת הסתיו מתחילה לפרוח באוסטרליה. הטמפרטורות מתונות, מזג האוויר נעים - לא חם מדי ולא קר מדי - וזה זמן מצוין לטייל בסידני ומלבורן. בביקור שלכם תוכלו ליהנות מפסטיבלים המתקיימים במקום וגם לפגוש את חיות הבר שמטיילות בפארקים הלאומים בעיקר בעונה הזו. גם במקרה של אוסטרליה, המדינה מקיימת יחסים דיפלומטיים ידידותיים עם ישראל והחשש הרבה פחות כבד.

טיסה לאוסטרליה

טיסה לאוסטרליה צילום: google flight

3. יוון

יוון היא תמיד מדינה טובה לביקור. קרובה יחסית, תחושה של קפיצה קטנה אבל חופשה אמיתית, ובעיקר זולה ביחס לאחרות. בחודשים אפריל ומאי מזג האוויר מתאים לטיולים בחורבות עתיקות, שיזוף באיים ומסיבות נעימות. ליוון וישראל אמנם הייתה מערכת יחסים מורכבת, אך בשנים האחרונות חל שיפור משמעותי ואף שיתוף פעולה צבאי בין השתיים. תמיד תוכלו לקפוץ הביתה תוך שעתיים.

טיסה ליוון

טיסה ליוון צילום: google flight

4. ספרד

האביב הוא זמן נפלא לביקור בספרד, עם טמפרטורות נעימות ופסטיבלי תרבות שונים. זאת הזדמנות מעולה לבקר בערים כמו ברצלונה, מדריד וסביליה, או ליהנות מהחופים המהממים של קוסטה דל סול. ספרד אמנם לא מהתומכות הנלהבות של מדינת ישראל, ואף מתחה לא פעם ביקורת על המדיניות שלנו, אך מקיימת באופן כללי יחסים דיפלומטיים.

טיסה לספרד

טיסה לספרד צילום: google flight

5. איטליה

באיטליה תהנו ממזג אוויר אביבי מתון ומושלם לחקר ערים היסטוריות כמו רומא, פירנצה וונציה. זאת עונה מעולה לבקר בכרמים בטוסקנה ולהתפעל מהפרחים הפורחים בגנים ברחבי הארץ. החודשים אפריל ומאי מציעים מזג אוויר נוח ופחות קהל בהשוואה לשיא חודשי הקיץ. לאיטליה יחסים דיפלומטיים עם ישראל, והיא הראתה תמיכה כלפינו בפורומים בינלאומיים.

טיסה לאיטליה

טיסה לאיטליה צילום: google flight