מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הרצוג נגד עמדת ארצות הברית: "צריך להמשיך במלחמה"

הנשיא הרצוג התייחס להמשך המלחמה וסוגיית החטופים. "בסופו של דבר אין ברירה, צריך להמשיך במלחמה, וצריך להביא את סינוואר חי או מת כדי שנוכל לראות את החטופים בבית" אמר הרצוג

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/24 14:08 טז באדר ב'

הרצוג נגד עמדת ארצות הברית: "צריך להמשיך במלחמה"
הרצוג, צריך להמשיך במלחמה, צילום: Chaim Goldberg,FLASH 90

הנשיא יצחק הרצוג התייחס הבוקר (ג') להמשך המלחמה ואמר במהלך נאומו כי המלחמה חייבת להימשך. את הדברים אמר הרצוג במהלך חניכת קמפוס מובילאיי בירושלים. הוא התייחס גם לסוגיית החטופים ואמר: "המציאות היא כזו - ועל העולם ועלינו להפנים זאת: הכל מתחיל ונגמר ביחיא סינוואר".

הרצוג הסביר: "הוא שהחליט על טבח השבעה באוקטובר, הוא שמחפש מאז לשפוך דם של חפים מפשע, הוא ששואף לחמם את הגזרה האיזורית, לחרב את הרמדאן, לעשות הכל כדי לחרב את החיים המשותפים, בארצנו ובאזור כולו, לסכסך אותנו בתוך עצמנו ובעולם כולו. הוא שמחפש להפעיל טרור ועל העולם כולו ועל האיזור כולו לדעת שהאחריות היא רק אצלו וזה לא ילך לו אנחנו לא ניתן לו".

"צריך להמשיך במלחמה"

על השאלה האם המלחמה צריכה להימשך, אמר הרצוג כי "בסופו של דבר אין ברירה, צריך להמשיך במלחמה, וצריך להביא את סינוואר חי או מת כדי שנוכל לראות את החטופים בבית. אני מחזק מכאן את משפחות החטופים, ואומר להם: מדינת ישראל תעשה הכל כדי להחזיר אותם הביתה".