קרעי תקף: "אמר את זה כתב חדשות 12"; הכתב: "לא אמרתי את זה מעולם"

שר התקשורת תקף את גנץ וגלנט ברקע המחלוקת על חוק הגיוס ואף הציע להגדיל את גיוס המילואים במקום לגייס חרדים כשהוא מצטט את כתב חדשות 12 אורי איזק. איזק עצמו הגיב לקרעי ואמר כי לא אמר את הדברים שייחס לו השר

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/24 10:29 טז באדר ב'

קרעי תקף: "אמר את זה כתב חדשות 12"; הכתב: "לא אמרתי את זה מעולם"
קרעי, הבעיה היא גנץ וגלנט, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

שר התקשורת שלמה קרעי יצא הבוקר (ג') נגד השרים גנץ וגלנט ברקע סערת חוק הגיוס ומתח ביקורת גם על צה"ל שלטענתו יכול לגייס עוד אלפי אנשי מילואים ובכך לספק את כמות החיילים שהצבא צריך. עוד הוסיף קרעי ביקורת מסויימת על הציבור החרדי כשכתב: "השתיקה של החרדים היא דרך הפעולה הגרועה ביותר. תגידו את האמת, הקומבינטור האמיתי הוא מר בני גנץ וכפילו/סגנו מר יואב גלנט".

קרעי ציטט את הכתב, הכתב הכחיש

בהצעתו לגיוס עוד אנשי מילואים הסתמך קרעי בין היתר על כתב חדשות 12 אורי איזק, וכתב: "לצה"ל יש אפשרות מיידית להחזיר לשירות מילואים פעיל עשרות אלפי חיילי מילואים קרביים ושאינם, שקיבלו פטור ממילואים סתם ככה, ורק בגלל עצלנות ורשלנות של צה"ל (החלפת מערכות מחשוב) אף אחד לא מנסה אפילו לגייס אותם" קרעי הוסיף "אמר את זה כתב חדשות 12, חייל קרבי במילואים בעצמו, אורי איזק, ואמרו את זה נציגי צה"ל במבוכה בוועדת חוץ ובטחון".

אורי איזק, נפרד מחברו

אורי איזק, השיב לקרעי. צילום: CC BY-SA 4.0, עמיחי כהן

כתב חדשות 12 איזק עצמו הגיב לדבריו של קרעי וכתב: "אדוני השר, לא אמרתי את זה מעולם".

בפוסט המקורי המשיך קרעי במתקפה וכתב: "את עניין גיוס החרדים שאין תורתם אומנותם צריך לתקן, אבל מצג השווא שיש דחיפות לעשות זאת עכשיו באופן 'היסטורי ובלי קומבינות' כדברי גנץ, הוא לא יותר ממניפולציה שקופה להפלת הממשלה. לצערי, חלק מחבריי לקואליציה הולכים שולל אחרי ההצגה הזו. מספיק עם השקרים. בג"ץ, היועמ"שית (שצריך היה להדיח כבר מזמן), גנץ, גלנט, ובגיבוי התקשורת כמובן, חוברים יחדיו להפלת הממשלה".