מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ח"כ פוגל: אני מוכן לשחרר אלפי אסירים מחר בבוקר - בתנאי אחד

ח"כ צביקה פוגל התייחס הבוקר לפשרת "המפתח" האמריקנית בעסקת החטופים: "לא יכול להיות שאנחנו לא מסוגלים לעשות שני צעדים ולדאוג לעתידנו כי יש איזה ביידן בדרך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/24 08:35 יד באדר ב'

ח"כ פוגל: אני מוכן לשחרר אלפי אסירים מחר בבוקר - בתנאי אחד
צביקה פוגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בצל המגעים לעסקת חטופים נוספת, התראיין הבוקר (א') ח"כ צביקה פוגל אצל אריה גולן בכאן רשת ב', והתייחס לפשרת "המפתח" האמריקנית בעסקה: "אני מוכן לשחרר אלפי אסירים מחר בבוקר - אבל אני רוצה לדעת שכולם חוזרים הביתה", אמר. עוד הוסיף, כי צריך לפתח את התעשייה הצבאית הישראלית. "לא יכול להיות שאנחנו לא מסוגלים לעשות שני צעדים ולדאוג לעתידנו כי יש איזה ביידן בדרך", מסר.

מחבלים נכנעים בעזה, מלחמת "חרבות ברזל"

מחבלים נכנעים בעזה, מלחמת "חרבות ברזל", צילום: דובר צה"ל

ח"כ צביקה פוגל: "כל צפון רצועת עזה צריכה להיות מיושבת על ידי יהודים"

בהמשך, התייחס פוגל לתמרון הקרקעי של צה"ל ברצועת עזה. "אנחנו צריכים לסיים את המלחמה הזאת כשכל צפון רצועת עזה מיושבת על ידי יהודים. חמאס ישלם את המחיר של ה-7 באוקטובר בדרך אחת בלבד – לא תהיה להם אדמה שם", אמר. פוגל הדגיש כי לעולם לא אכפת מהיהודים פה, ולפיו: "אז בואו נעשה שלנו יהיה אכפת מעצמנו. העולם אוהב מנצחים".

דיווחים: ישראל הסכימה לפשרה בנוגע לעסקת חטופים

כזכור, אמש דווח כי לאחר שהמשלחת הישראלית נשלחה למשא ומתן בדוחא, בירת קטאר, נודע כי ישראל הסכימה לפשרה אמריקנית בנוגע למספר המחבלים שישוחררו. ישראל והמתווכות ממתינות כעת לתשובת חמאס להצעה, כך על פי הדיווחים.