מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דובר צה"ל: "יש עוד בכירים שנתפסו ברצועה ואסור כרגע לפרסם את שמם"

דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי מסר בהצהרה לתקשורת כי "יש עוד בכירים משמעותיים מאוד שנתפסו בשיפאא', שאסור לפרסם את שמם מפאת חשיבות המידע המודיעיני שהם מוסרים" | עוד אמר, כי מבצע הלכידה היה "המבצע הגדול ביותר שנעשה מתחילת המלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/24 20:53 יא באדר ב'

דובר צה"ל: "יש עוד בכירים שנתפסו ברצועה ואסור כרגע לפרסם את שמם"
מחבלי חמאס, צילום: Anas-Mohammed,Shutterstock

מלחמת חרבות ברזל: דובר צה"ל מסר הערב (ה') הצהרה לתקשורת, בה טען כי המבצע בבית החולים שיפאא הוא המבצע הגדול ביותר שהיה מתחילת המלחמה. "לכדנו את כל הצמרת של הג'יהאד האיסלמי", אמר הגרי, "תפסנו 358 מחבלים, הרגנו 140. הגרי פירט על בכירים נוספים שנתפסו במבצע המיוחד, ביניהם מפקד גדוד סג'עיה של הג'יהאד האסלאמי, סגן מפקד החטיבה הצפונית בג'יהאד ואחראי המנהרות של הג'יהאד בצפון הרצועה".

חלק מהבכירים שנעצרו

חלק מהבכירים שנעצרו צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל: "יש עוד בכירים משמעותיים מאוד שנתפסו"

תת אלוף הגרי מציין שיש עוד "בכירים משמעותיים מאוד" שנתפסו בשיפאא, אך לא מפרט על זהותם כי חקירותיהם עדיין לא מוצו. לדבריו, המבצע בשיפאא' ייקח עוד מספר ימים. "צה"ל והשב"ס ימצא מקום למחבלים שנעצרו" אומר הגרי בתשובה לכתב, ולאור מצוקת הכליאה המתמשכת בישראל.

בית החולים שיפאא

בית החולים שיפאא', צילום: Flash90

צה"ל עצר בבית החולים מבוקשי חמאס בכירים

כזכור, השבוע צה"ל עצר בכירי חמאס מבוקשים מאוד בבית החולים, שהכווינו פעילות טרור מיהודה ושומרון והועברו לחקירת שב"כ: עמר עצידה, ראש ועדת שכם האחראי על פעילות טרור של חמאס בגזרה, מחמוד קואסמה ממתכנני ומממניי חטיפת שלושת הנערים ב-2014 וחמדאללה חסן עלי, שקידם בשנים האחרונות פעולות טרור ביו"ש.