אלמנתו של הנרצח בתגובה לחיסול: "להעביר את המסר - לא יהיה דבר כזה לרצוח יהודים"

טל תמרי הביעה תמיכה בכוחות הביטחון על חיסול המחבל אך גם קראה לשנות את הגישה ביחס לטרור וללכוד את יתר המעורבים ברצח בעלה. יוסי דגן: "הממשלה צריכה לפעול ביד ברזל כנגד תשתיות הטרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/24 18:00 יא באדר ב'

אלמנתו של הנרצח בתגובה לחיסול: "להעביר את המסר - לא יהיה דבר כזה לרצוח יהודים"
הנרצח, מאיר תמרי ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

במסגרת פעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, חיל האוויר חיסל אמש (ד') את אחמד ברכאת, שביצע את פיגוע הירי בחרמש במאי 2023, בו נרצח מאיר תמרי ז"ל. מדובר בעשרה חודשים אחרי הרצח, בו חוסל ברכאת אך שותפו לפיגוע מוחמד חוואשין שרד את המתקפה ורק נפצע.

טל תמרי, אלמנתו של מאיר ז"ל, התייחסה לחיסול המחבל: "כששמעתי על חיסול המחבל הרגשתי שמחה גדולה, מקווה שימשיכו ויצודו את כל מי שהיה מעורב בפיגוע- את כל המחבלים יימ"ש. תודה רבה לכוחות הביטחון שמסכנים את עצמם ועושים למען האזרחים כל מה שהם יכולים ותחזרו תמיד הביתה בשלום".

אלמנתו של הנרצח: "לא יהיה דבר כזה לרצוח יהודים"

"הייתי רוצה שלא יהיו מקרים כאלה בכלל", קראה, "אני חושבת שאנחנו צריכים לשדר לאויב דיסקט קצת שונה - להגיע למצב שלא יהיה להם את האומץ לחשוב לעשות פיגוע. ולא שנצטרך לרדוף אחריהם אחרי שהם כבר רצחו והרגו ולקחו לנו את היקרים לליבנו. אז זה מנחם אבל אני חושבת שצריך להעביר פה מסר חד וחלק. שלא יהיה דבר כזה לרצוח יהודים. ושעם ישראל חזק ומאוחד ואף אחד לא ינצח אותנו - עם ישראל חי"