הצמד שהנחה את טקס המשואות חוזר לבמה בטקס פרס ישראל

השחקן והזמר אביב אלוש ומיס עולם לשעבר, לינור אברג'ל, שהנחו ביחד את טקס המשואות בהר הרצל לפני חמש שנים מתאחדים בשנית להנחיה של טקס הענקת פרס ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/24 09:36 יא באדר ב'

הצמד שהנחה את טקס המשואות חוזר לבמה בטקס פרס ישראל
ארכיון: טקס הענקת פרס ישראל, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

אביב אלוש ולינור אברג'יל: זה הצמד שנבחר להנחות את טקס הענקת פרס ישראל, כך על פי פרסום של העיתונאי רן בוקר. אם הצמד הזה מצלצל לכם מוכר, אתם לא טועים. השניים כבר הנחו טקס מכובד בעבר: הלוא הוא טקס המשואות שמתקיים בהר הרצל ביום העצמאות.

הטקס אז, לפני כחמש שנים נגמר במה שכונה "סערת כיסוי הראש" בה בגלל ביקורת על כיסוי הראש של אברג'יל נשים בכל הארץ שמו כיסוי ראש והצטלמו איתו. לאחרונה אברג'יל עלתה שוב לכותרות כשהצליחה לעורר גלים עם נאומה המצמרר בכנס מטעם ישראל באו"ם בניו יורק. אברג'יל כבר דיברה בנאומה בכיכר החטופים על האונס שעברה בעצמה, ועל הקשר שלו למאורעות המחרידים של השבעה באוקטובר, וכעת העלתה את הנושא שוב בנאומה החשוב, בו תקפה את ארגוני הנשים הבינלאומיים.

לינור אברג

לינור אברג'יל בטקס הדלקת המשואות, צילום: צילום מסך. כאן

אלוש גם הוא פעיל להשבת החטופים, היום (ה') הוא צפוי להנחות את מעמד קריאת שמע ישראל הגדול בעולם מטעם מטה משפחות החטופים: "כאשר פנו אלי ממטה החטופים הסכמתי מיד כי בכוחם של תפילה ואחדות לפעול בשמיים. מי ייתן ונכנס לחג הפורים בשמחה גדולה ובשורות טובות".