מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

לא משמח בכלל: "משלוח המנות" שקיבלו חברי הכנסת ממשפחות החטופים

משפחות החטופים בצעד מצמרר להעלאת מודעות: חילקו לחברי כנסת משלוחי מנות שמכילים רבע פיתה, קצת גבינה ו2 זיתים, על מנת להבהיר מה יקיריהן מקבלים לאכול בשבי

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/24 17:28 י באדר ב'

לא משמח בכלל: "משלוח המנות" שקיבלו חברי הכנסת ממשפחות החטופים
משפחות החטופים בכנסת, צילום: מטה המשפחות

כבר מעל חמישה חודשים שמשפחות החטופים מנהלים מאבק עיקש שמטרתו העלאת המודעות לכך שיקיריהן עדיין נמצאים בשבי החמאס. היום (ד') לקראת חג הפורים הגיעו נציגי המשפחות וחילקו 120 :משלוחי מנות" לחברי הכנסת לכבוד החג עם מסר מצמרר.

משלוחי המנות הכילו רבע פיתה, כף גבינה ו2 זיתים – כמות האוכל הבלתי אנושית, אותה מקבלים החטופים כבר 166 ימים בשבי: "זה לא יהיה פורים שמח אם הם לא יחזרו" חברי הכנסת לקחו את משלוחי המנות ושוחחו עם שפחות החטופים, ושמעו את סיפורם האישי.

גנץ עם משלוח המנות

גנץ עם משלוח המנות צילום: מטה המשפחות

מרב מיכאלי עם משלוח המנות

מרב מיכאלי עם משלוח המנות צילום: מטה המשפחות

פנינה תמנו שטה עם משלוח המנות

פנינה תמנו שטה עם משלוח המנות צילום: מטה המשפחות

יולי אדלשטיין: "יש לי רגישות יתר לנושא"

מוקדם יותר הואשם ח"כ יולי אדלשטיין בכך שאמר לנציג המשפחות שהביא לו את המשלוח ש"יעוף לו מהעיניים". אדלשטיין התייחס לפרשה בחשבון ה-X שלו וכתב: "קיבלתי היום משלוח מנות סמלי ועצוב מנציגי משפחות החטופים. חתיכת פיתה ושני זיתים. כאבן של משפחות החטופים והנרצחים הוא קשה מנשוא. כמי שישב בגולאג הסובייטי שלוש שנים על היותו יהודי שלימד עברית בסתר, יש לי רגישות יתר לנושא".

"אין לנו את המותרות לתקוף איש את אחיו"

הוא הוסיף: "אינני שופט אף אדם שאיבד את היקר לו מכל או שיקיריו נמצאים כעת בידי אויב אכזר וחסר צלם אנוש. מהשביעי לאוקטובר נפגשתי עם עשרות רבות של בני משפחות. כל מי שביקש להיפגש עימי- נעתרתי באופן מידי. כל מי שביקש להתייעץ עימי, בין היתר בשל עברי כאסיר ציון - קיבל את מלוא תשומת ליבי. עלינו לשמור על אחדות בתוכנו ולהבין שאין לנו את המותרות לתקוף איש את אחיו".