מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צה"ל חושף: 300 חשודים נעצרו ועשרות מחבלים חוסלו במבצע בשיפאא'

צוות הקרב של חטיבה 401 בשיתוף פעולה עם כוחות שייטת 13, יחידת דובדבן בפיקוד אוגדה 162 ושב"כ ממשיכים בפשיטה על בית החולים שיפאא' במרכז הרצועה. צה"ל חושף את כמות המחבלים שנעצרו - עשרות חוסלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/24 20:00 ט באדר ב'

צה"ל חושף: 300 חשודים נעצרו ועשרות מחבלים חוסלו במבצע בשיפאא'
כוחות צה"ל בעזה, צילום: דובר צה"ל

כ-300 חשודים עזתים נעצרו ועשרות מחבלים חוסלו, כך חושף היום (ג') צה"ל בנוגע לפעולה המשמעותית בבית החולים שיפאא' בלב העיר עזה. את הפעילות מוביל צוות הקרב של חטיבה 401 בשיתוף פעולה עם כוחות שייטת 13, יחידת דובדבן בפיקוד אוגדה 162 ושב"כ שממשיכים בפשיטה על בית החולים שיפאא'.

הכווינו טרור לאיו"ש: מאות נעצרו בשיפאא'

הכוחות עצרו בשיפאא' עשרות מחבלים בולטים בארגוני הטרור חמאס וג'יהאד אסלאמי, אשר עסקו בהכוונת טרור לאיו"ש, פעילים במערך ההסברה ופעילים ביחידה הרקטית של ארגון הטרור גא"פ. החשודים נחקרים במרחב על ידי חוקרי השטח של יחידה 504 באגף המודיעין ובהמשך נלקחים להמשך חקירה של היחידה ושב"כ בשטח הארץ.

פעילות צה"ל בעזה

פעילות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

סבסטיאן נפל בקרות בבית החולים

הבוקר הותר לפרסום כי רב סמל בכיר (מיל') סבסטיאן איון, בן 51 מראש העין, שהיה מפקד בחפ"ק מח"ט 401, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. ה איון הועלה מדרגת רס"ם לדרגת רס"ב לאחר מותו ומשפחתו עודכנה. איון ז"ל נפל במסגרת המבצע בבית החולים שיפא לאחר שהתנדב למילואים ושימש כיד ימינו של מח"ט 401 בחודשים האחרונים.

רס"ב (במיל

רס"ב (במיל') סבסטיאן איון, צילום: דובר צה"ל

חטיבה 7 והנח"ל ממשיכים בפעילות ברצועה

במרכז הרצועה צוות הקרב של חטיבת הנח"ל ממשיך לפעול במהלך היממה האחרונה, הלוחמים חיסלו מספר מחבלים במרחב. באחת הפעילויות, זיהו הלוחמים מחבל יורה לעברם ובתוך דקות ספורות סגרו עליו מעגל יחד עם כוח הטנקים של הגדוד וכן חיסלו אותו.

במרחב אל קרארה שבעיר חאן יונס צוות הקרב של חטיבה 7, כוחות חיל האוויר חיסלו מחבלים והשמידו תשתיות טרור באזור. בין התשתיות שהושמדו, תשתית צבאית ממנה בוצע ירי נ"ט לעבר כוחותינו לפני יומיים, ללא נפגעים.