מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

טלטלה נוספת במטה משפחות החטופים: זה הבכיר שפרש אחרי חודש בלבד

חודש לאחר פרישתו של רונן צור מניהול מטה משפחות החטופים וחיים רובינשטיין מהדוברות, ראש המטה שהחליף את צור, דניאל קוגן, הודיע גם הוא על פרישה מהתפקיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/24 14:23 ט באדר ב'

טלטלה נוספת במטה משפחות החטופים: זה הבכיר שפרש אחרי חודש בלבד
הפגנה לשחרור החטופים, צילום: Tomer Neuberg,Flash90

עוד פרישה במטה משפחות החטופים: היועץ האסטרטגי דניאל קוגן אשר החליף את רונן צור בתפקיד הודיע על פרישה אחרי חודש בלבד בתפקיד. קוגן נימק את דרישתו בחידוש המשא ומתן והרחבת המנדט למשחת המשא ומתן לקראת עסקת חטופים חדשה.

דובר המטה פרש: "אלו היו חמישה חודשים מלאים בסיפוק רב"

כזכור, בחודש שעבר פרש דובר מטה המשפחות חיים רובינשטיין ובהודעת הפרישה כתב: "אחרי כמעט חמישה חודשים שבהם חיי האישיים הוקפאו לחלוטין לטובת שליחות שהיא 24/7 עם מעט מאוד שעות שינה, עידכנתי את נציגי המשפחות על בקשתי לסיים את תפקידי כדובר המטה. אלו היו חמישה חודשים מלאים בסיפוק רב, אישי ומקצועי, אבל לפעמים צריך לקבל החלטות קשות למען המשפחה הפרטית שלי".

רונן צור פורש מניהול מטה החטופים

יועץ התקשורת רונן צור פרש גם הוא לאחר שמשפחות התלוננו כי זיהויו הפוליטי פוגע בהישגיהם וכתב: "במפגש משפחות החטופים שהתקיים הבוקר הובע חשש כבד של משפחות החטופים מפני תגובות של גורמים פוליטיים בקואליציה על מעורבותי בניהול המטה" צור המשיך: "ברגע הקשה והכואב הזה של המשפחות, אין בכוונתי לאפשר לאף גורם פוליטי לאיים במישרין או במרומז על משפחות החטופים ולהפוך אותן לבנות ערובה של גורמים פוליטיים חסרי מצפון ומוסר".