מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

האזינו אביו של דניאל פרץ החטוף בעזה חושף בכאב: "קברנו רק טיפות דם"

הרב דורון פרץ, אביב של סרן דניאל פרץ, סיפר על קבורת בנו לאחר שנקבע כי גופתו מוחזקת בידי חמאס: "כל מה שיש על דניאל ב-166 ימים, אלו טיפות דם שבסוף קברנו. אסור לנו להיכנע לזה שחמאס רוצה להשאיר את החיילים עד הסוף"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 19/03/24 10:41 ט באדר ב'

אביו של דניאל פרץ החטוף בעזה חושף בכאב: "קברנו רק טיפות דם"
הלוויתו של סרן דניאל פרץ, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

הרב דורון פרץ, אביב של סרן דניאל פרץ שהשבוע נודע דבר מותו במתקפת החמאס, סיפר בראיון לכאן 11 על קבורת בנו אשר גופתו מוחזקת בידי חמאס ועל הסיבה שפורסם דבר מותו: "התגלו סרטונים חדשים שבהם רואים את הפנים שלו לכיוון סג'עייה בצד שלהם ולפי הסרטונים הובן שאינו בין החיים".

"כל מה שיש על דניאל ב-166 ימים, אלו טיפות דם שבסוף קברנו"

הרב פרץ תיאר בכאב את קבורת בנו "כל מה שיש על דניאל ב-166 ימים, אלו טיפות דם שבסוף קברנו. שישה שבועות לפני הסבירו לנו שמצאו דם בתוך הטנק ועל המדים שלו ואמרו שזה לא מראה על פציעה בהכרח חמורה אז תמיד היה בליבי: 'אם הוא שרד את היום הראשון יהיה בסדר'".

צה"ל הודיע: סרן דניאל פרץ נפל בקרב - גופתו מוחזקת בידי חמאס

כזכור, ביום ראשון בערב הודיע צה"ל כי סרן דניאל פרץ, בן 22 ומפקד מחלקה בגדוד 77, עוצבת 'סער מגולן' (7) הוא חלל צה"ל חטוף בעזה וגופתו מוחזקת בידיי חמאס. סרן דניאל פרץ ז"ל נפל בקרב ב-7.10 ונחטף לשטח רצועת עזה על ידי ארגון טרור. הרבצ"ר קבע את מותו לאחר בחינה של כלל הממצאים ועל בסיס מידע מהימן. הממצאים שאותרו איפשרו על פי ההלכה להביא לקבורה את החלל.