עמית סגל על סערת אריה דרעי והמשלחת לקטר: "זו הסיבה, לא השבת"

לאחר הדיווחים על כך שיו"ר ש"ס מנע את יציאת המשלחת הישראלית לקטאר בשבת וההכחשה של דרעי עצמו, הפרשן הפוליטי שופך אור על הפרשה: "התחיל כבדיחה של אחד מראשי מערכת הביטחון על שבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/24 11:31 ז באדר ב'

עמית סגל על סערת אריה דרעי והמשלחת לקטר: "זו הסיבה, לא השבת"
אריה דרעי, תבע את בן כספית, צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

יו"ר ש"ס אריה דרעי הכחיש הבוקר (א') כי בעקבות דרישה שלו לא יצאה המשלחת הישראלית למשא ומתן בנוגע לחטופים לקטאר. בעמוד הטוויטר שלו הגיב דרעי לחה"כ ליברמן שתקף אותו על כך ואמר כי "מעולם לא עלתה הצעה לשלוח את המשלחת בשבת לקטר, וההוכחה לכך שהיא לא יצאה אתמול בלילה ונוסעת רק מחר". הפרשן הפוליטי עמית סגל הוסיף פרטים על הפרשה והסביר מדוע המשלחת כלל לא הייתה אמורה לצאת.

ההסבר של סגל לאי יציאתה של המשלחת בשבת

סגל תוהה: "אם הסיפור הוא איום של דרעי שהמשלחת לא תיסע בשבת אז איך המשלחת עוד לא יצאה למרות שכבר ראשון בצהריים?". הוא מוסיף וכותב: "הדו שיח בקבינט המלחמה התחיל כבדיחה של אחד מראשי מערכת הביטחון על שבת, המשיך בדיון תיאורטי בין גנץ ודרעי ונגמר בלא כלום. בפועל עדיין לא התקבל אישור הקבינט עצמו לקווים האדומים של המשלחת וזו הסיבה, לא השבת".

"לא השתתפתי בקבינט המורחב שהתקיים בשישי"

"ליברמן, הניסיון הציני שלך לגרוף רווח פוליטי על גבי מצוקת משפחות החטופים הכואבות הוא חסר מחילה" כתב דרעי, "מעולם לא עלתה הצעה לשלוח את המשלחת בשבת לקטר, וההוכחה לכך שהיא לא יצאה אתמול בלילה ונוסעת רק מחר. בנוסף, אני לא השתתפתי בקבינט המורחב שהתקיים בשישי וממילא לא ביקשתי להפסיקו. ישנם עניינים רגישים הנידונים בקבינט שאין לך כל מושג לגביהם. אל תטיף לי על הרגישות והמאמצים למען החטופים. קצת צניעות לא תזיק לך".