מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הרמטכ"ל סייר ביו"ש: "אנחנו במלחמה רב זירתית - כל חייל אחראי לכל הזירות"

רב אלוף הרצי הלוי סייר ביהודה שומרון ונפגש עם מפקדי אוגדת איו"ש וחטיבת בנימין: "כל אחד, כל חייל, צה"ל, מג"ב - יש לו אחריות על כל הזירות, כי כל אירוע שקורה באחת הזירות משפיע ויכול לייצר הדבקה"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 16/03/24 19:54 ו באדר ב'

הרמטכ"ל סייר ביו"ש: "אנחנו במלחמה רב זירתית - כל חייל אחראי לכל הזירות"
הרמטכ"ל במהלך הסיור, צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל, הרצי הלוי, קיים אתמול (ו') סיור במרחב בנימין ביהודה ושומרון, יחד עם מפקדי אוגדת איו"ש וחטיבת בנימין ומפקדים נוספים, במהלך הסיור המפקדים הציגו לרמטכ"ל את תמונת המצב והערכות הכוחות לרמדאן. בנוסף, הלוי פגש את כוחות צה"ל ומג"ב הפרוסים בגזרה במוכנות גבוהה למגוון תרחישים.

הרמטכ"ל: האתגר לא נגמר ברמדאן

במהלך הביקור הרמטכ"ל התייחס להיערכות צה"ל ברמדאן: "יום שישי ראשון, וזה לא רק ימי שישי, כל הרמדאן. היו השבוע כבר כמה ניסיונות פיגוע במקומות שונים והאתגר שלכם זה להצליח לשמר כל החודש הזה וגם אחריו כי זה לא נגמר ברמדאן, אבל אנחנו יותר דרוכים בחודש הזה".

הרמטכ"ל: אנחנו במלחמה רב זירתית - לכל חייל אחריות לכל הזירות

הרמטכ"ל הזכיר וביקש: "להיות מאוד עירניים, מאוד קפדנים, עם אבטחה מאוד טובה. תראו, אנחנו במלחמה רב זירתית - לבנון, סוריה, איו"ש ועזה וגם דברים יותר רחוקים. כל אחד, כל חייל, צה"ל, מג"ב, אנחנו עובדים ביחד, יש לו אחריות על כל הזירות, כי כל אירוע שקורה באחת הזירות הוא באמת משפיע ויכול לייצר הדבקה גם באזורים אחרים".