מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עדות מטלטלת מהשבי: "יש חטופות קטועות איברים"

החטופה ששוחררה משבי חמאס, חן אלמוג גולדשטיין בעדות מזעזעת על מצב החטופות בשבי: "ספרנו את זה בשבועות וכבר עברנו לספור את זה בחודשים והן נמקות שם"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 14/03/24 19:30 ד באדר ב'

עדות מטלטלת מהשבי: "יש חטופות קטועות איברים"
החטופה ששוחררה בריאיון לרפי רשף, צילום: ערוץ 12, צילום מסך

חן אלמוג גולדשטיין ששוחררה משבי החמאס התראיינה לאיש התקשורת רפי רשף ובראיון שישודר הערב (ה') בערוץ 12 מעידה גולדשטיין על המצב המזעזע בו מוחזקות החטופות. "יש בנות שפצועות וקטועות חלקי איברים, והן שם והן מנסות לעשות את הכול, להיות בסדר בתוך מצב כל כך לא בסדר" העידה גולדשטיין.

"ספרנו את זה בשבועות וכבר עברנו לספור את זה בחודשים"

גולדשטיין סיפרה על הקושי שהולך ומתעצם נוכח הזמן שחלף: "ספרנו את זה בשבועות וכבר עברנו לספור את זה בחודשים והן נמקות שם. אני יכולה להגיד כמה קשה. כמה הלחימה היא קשה. כמה התנאים הם מאוד קשים. ההיגיינה והלכלוך והעובדה שאתה ניזון רק ממה שהם אומרים לך - ובדרך כלל מה שאומרים לך הוא לא נכון".

משפחות החטופים נפגשו עם נתניהו ועודכנו על ההתפתחויות האחרונות

במקביל, הערב נפגש ראש הממשלה עם משפחות החטופים ועדכן אותם כי חל שינוי לטובה בלחץ שמפעילה קטאר על חמאס. עם זאת נתניהו הודיע כי בארגון מתעקשים על דרישותיהם המוגזמות. "הייתי שמח אם הייתי יכול להיות לכם היום איש בשורה" אמר נתניהו. "עד לרגע זה לא באה תשובה אמיתית של חמאס. הם עדיין מחזיקים בדרישות בלתי מקובלות. הם לא ששים להתקדם, הם גם רוצים להבעיר את השטח ברמאדן. זה הניסיון שלהם, זאת המטרה שלהם".