על זה לא חשבתם: חמישה מוצרים שכל אחד חייב להחזיק באוטו

לא מסטיקים ועץ ריחני: בכמה רגעים ואיסוף של חפצים שיש לכל אחד בבית אתם תציידו את הרכב שלכם בכל מה שצריך כדי לוודא ששום פקק, מילוי אוויר או דייט לא צפוי יפתיעו אתכם ותהיו ערוכים לכל מקרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/24 17:59 ד באדר ב'

על זה לא חשבתם: חמישה מוצרים שכל אחד חייב להחזיק באוטו
רכב, צילום: Dudarev Mikhail,Shutterstock

יש דברים שיש לכולם ברכב: מסטיקים, עץ ריחני, משקפי שמש ואפוד זוהר למקרה חירום. אבל מעבר לרשימה הבסיסית והמוכרת הזאת, ישנם כמה מוצרים שאם תחזיקו ברכב באופן קבוע תהיו ערוכים לכל מצב שיתפוס אתכם, לא משנה מה.

ערכת טיפוח

למי זה לא קרה? אתם בדרך לפגישה חשובה, ראיון גורלי או סתם דייט נחמד באיזה פארק ורגע לפני שאתם יוצאים מהרכב אתם מבינים שניתן להריח שעברתם יום ארוך, שהשיער לא מסודר, או שלא היה מזיק איזה שפריץ מרענן של בושם. בדיוק לרגעים כאלו כדאי להחזיק בתא הכפפות תיק קטן עם דאודורנט, בושם איזה מברשת שיער וכל דבר שגורם לך להרגיש יותר טוב בכמה פעולות בסיסיות, המוצרים המוקטנים שמקבלים כדוגמיות הם מושלמים לערכה כזאת. יום יבוא וזה ישתלם.

אוכל

אז כמו שכבר אמרנו, מסטיקים וסוכריות מנטה זה האובייס, אבל מניסיון כואב, תמיד כדאי להחזיק עוד כמה פריטים סגורים למקרה של פקק מעצבן או נסיעה ארוכה ולא מתוכננת, שהאופציה היחידה היא לעצור בדלק ולקנות משהו במחיק מופקע. חבילה של קרקרים/ פריכיות/פיצוחים או חטיף אהוב שיושב בתא כפפות ומחכה לשעת רצון יכול להרגיע את הלב והמוח ולהציל אתכם מפקק לא נגמר או מנסיעה לילית שבה אצם צריכים נשנוש שישאיר אתכם מפקסים, תודי לי על זה אחר כך.

בגד חם

אתם נוסעים באוטו, חם ונעים עם המזגן, ואז אתם יוצאים החוצה וגל של קור מכה בכם ואתם נזכרים באמא שהפצירה בכם לקחת מעיל בבוקר אבל היה נעים וחשבתם שהיא מגזימה. מדובר בסיטואציה שרבים יכולים להזדהות איתה. לכן, המלצה שלי? זרקו באוטו איזה סריג בייסיק שאתם לא הכי משתמשים בו, ככה תמיד יהיה לכם פריט חמים למקרה שהמזג השתגע, ששכחתם בבוקר או שאספתם מישי בדייט היה לה קר.

מגבונים

אמנם חלק ישימו מגבונים בדברים שהם ברורים מאליהם, אבל יותר מדי פעמים עצרתי לתדלק וראיתי מישהו ממלא אוויר בגלגלים ואז תוהה איך להסיר את השחור מהידיים. אני מציעה משהו מאוד פשוט: נכון המגבונים האלה שאתם מקבלים במסעדות ואין באמת מה לעשות איתם? תשימו באוטו! זה לא תופס מקום, זה חד פעמי ואתם תצאו המושיעים הלאומיים שתשלפו אחד כזה לבנאדם מיואש עם ידיים שחורות, תאמינו לי.

פק"ל

המוצר האחרון הוא לטיילנים בלבד, לחבר'ה רציניים שעלולים להתיקע בסיטואציה בה בא להם לעצור באמצע הדרך לקפה איכותי. אני אומרת דבר פשוט: יש לכם רכב קבוע? פשוט שימו את הפק"ל שלכם בבגאז', ככה אם תחזרו מיום עבודה ופתאום תראו שקיעה יפה, או שתסעו בדרך חדשה ותראו תצפית שאתם מרגישים שאתם חייבים לעצור לאיזה קפה טוב. תוכלו לפרוק את הפק"ל (שחייב להיות מציוד כהלכהכמובן) להביא בקבוק מים ולהנות בכל מקום.

הדברים שחייבים לשים בפנים

הדברים שחייבים לשים בפנים צילום: Gorynvd,Shutterstock