נעדר נוסף מצפת: יורם פליטר

תושב צפת נוסף, יורם פליטר (31) במקור מאלקנה, סטודנט לפסיכולוגיה במכללת תל חי - נעדר. עם פרוץ המלחמה יורם נסע לדרום והתנדב באשקלון בחלוקת אוכל לחיילים. לפני כשבוע רכבו נמצא נטוש ביער בבית שמש סמוך לקו התפר והמשפחה דואגת לחייו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/24 09:26 ד באדר ב'

נעדר נוסף מצפת: יורם פליטר
יורם פליטר, צילום: באדיבות המשפחה

מה קורה בצפת? נעדר נוסף מהעיר. יורם הלל פליטר בן ה-31, במקור מאלקנה, ובחמש שנים האחרונות תושב העיר צפת וסטודנט לפסיכולוגיה במכללת תל חי ומדריך למתמודדי נפש - נעדר. עם פרוץ המלחמה יורם התייצב בדרום וסייע בהתנדבות באשקלון בחלוקת אוכל לחיילים כחודש וחצי. לפני יותר משבוע רכבו נמצא נטוש ביער ליד בית שמש, סמוך לקו התפר ולכפרים הפלסטינים סוריף וחוסאן. 3 חודשים לפני פרוץ המלחמה הוא עבר להתגורר בקריית שמונה.

יורם הזדעזע מאירועי השביעי באוקטובר וניתק קשר עם משפחתו עם פרוץ המלחמה. במשך חודשים ניסו לאתר אותו אמו ואחיו, וכעת כאמור לפני כשבוע, נמצא רכבו נטוש - מה שמעלה חשש כבד לחייו.

יורם פליטר גדל בבית שמש, והתגורר לאחר מכן באלקנה שבשומרון עם משפחתו, שעדיין מתגוררת ברובה בשומרון. בשנים האחרונות כסטודנט מצטיין לפסיכולוגיה במכללת תל חי, יורם התגורר בצפת ועבד עם מתמודדי נפש. במשפחתו זיהו שינוי חריג במצב רוחו מאז ה-7 באוקטובר כשניתק כל קשר טלפוני עם המשפחה.

מדובר בנעדר נוסף מהעיר צפת, לאחר הידיעה על היעלמותה של היימנוט קסאו בת ה-9 מלפני שבועיים וחצי.

אחיו של יורם, אברהם, תושב השומרון, מביע חשש כבד לחייו ומבקש את עזרת הציבור: "לבנו שבור. אנו מלאי דאגה לאחינו האהוב, ומנהלים חיפושים אחריו בכל מקום. יורם יקר לנו ולכולם מאוד, ואנחנו קוראים לציבור לסייע לנו. יש לנו חשש כבד שקרה ליורם משהו ויתכן שהוא נחטף לאחד מהכפרים הפלסטינים באיזור. אנחנו מבקשים את עזרת הציבור, כל סיוע יעזור.
אם מישהו ראה את אחי, אנא צרו קשר איתנו או עם המשטרה בהקדם. אנו מבקשים סיוע בחיפושים אחריו, וכל מידע שיוכל לעזור למצוא אותו.
יורם הוא צעיר רגיש, שהטבח הקשה בדרום זעזע אותו, ולכן הוא ניתק קשר עם כל משפחתו, לולא המלחמה הוא היה כאן איתנו, אנחנו מבקשים את עזרת הציבור".

יכ"ל, יחידת הכלבנים למציאת נעדרים, מסייעת עם הציבור בחיפושים אחריו סמוך למקום מציאת רכבו ביערות שבאיזור שבין בית שמש למושב מטע טל' 0544876709.
להתנדבות לחיפושים ולהעברת כל מידע חדש ניתן להתקשר לטלפון: 0546336903
משטרת ישראל חוקרת את מקרה העדרותו, והוציאה הודעה לציבור בבקשה להתקשר 100 או 046978444 למשטרת צפת ולמסור כל מידע היכול לסייע באיתור הנעדר.