בשורה לישראלים: זו ענקית התעופה שחוזרת לישראל

חברת התעופה האמריקאית דלתא אייר ליינס תחדש את השירות היומי הישיר שלה מתל אביב לניו יורק. החברה תספק כ-4,000 מושבים שבועיים בקו ניו יורק-ת"א-ניו יורק ותחזור לפעילות ראשונה בישראל מאז פרוץ המלחמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/24 08:16 ד באדר ב'

בשורה לישראלים: זו ענקית התעופה שחוזרת לישראל
מטוס חברת דלתא, שבה לישראל., צילום: Markus Mainka,Shutterstock

עוד חברת תעופה חוזרת לישראל, לראשונה מאז תחילת המלחמה. חברת התעופה האמריקאית דלתא, הודיעה כי תשוב לפעילות יומית בישראל ותחדש את השירות היומי הישיר שלה, לתל אביב מניו יורק-JFK ב-7 ביוני 2024. הקו יופעל במטוס איירבוס A330-900neo, ויספק ללקוחות כ-4,000 מושבים שבועיים בקו ניו יורק-ת"א-ניו יורק.

החברה חיזקה את נוכחותה בישראל

ההחלטה להפעיל מחדש את השירות לתל אביב, שהושהה זמנית באוקטובר, מגיעה לאחר הערכת סיכונים ביטחונית מקיפה של דלתא. בחברת התעופה אומרים כי הם ממשיכים לעקוב מקרוב אחר המצב בישראל בשיתוף עם גורמים ממשלתיים ופרטיים.

חברת דלתא, חוזרת לישראל.

חברת דלתא, חוזרת לישראל. צילום: David Peterlin,Shutterstock

לפני חודשים אחדים דלתא אייר ליינס חיזקה את נוכחותה בישראל, באמצעות שיתוף קוד (Code-Share הדדי לטיסות בין ישראל לארה"ב עם אל על. מה שמאפשר ללקוחות גישה לטיסות הישירות של אל על לתל אביב מערים גדולות בארה"ב כמו ניו יורק-JFK, ניו יורק-ניוארק, בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי ופורט לודרדייל. עם ההחזרה הקרובה של שירות ניו יורק-JFK של דלתא בקיץ הקרוב, ללקוחות יהיו אפשרויות נסיעה נוספות המקשרות בין צפון אמריקה וישראל.