"אתה שלנו": החטוף חגג יום הולדת בשבי - ביתו כתבה ברכה מצמררת

יום הולדתו ה-36 של החטוף דולב יהוד חל היום, בעוד הוא בשבי חמאס. ביתו הבכורה בת ה-8, כתבה לו ברכת יום הולדת, והאם התרגשה: "רז שאלה אותי אתמול אם תגיע ליומולדת שלך? כמה תקווה ותמימות יש בה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 18:40 ב באדר ב'

"אתה שלנו": החטוף חגג יום הולדת בשבי - ביתו כתבה ברכה מצמררת
דולב יהוד ומשפחתו, צילום: באדיבות המשפחה

חמישה חודשים עברו מהשבת השחורה של ה-7 באוקטובר, בה נחטפו מאות אזרחים מעוטף עזה. אחד מהחטופים הוא דולב יהוד בן מקיבוץ ניר עוז, נשוי לסיגל ואבא לארבעה ילדים, רז, יותם, רון, ודור בת ה-5 חודשים. היום (ג') הוא מציין יום הולדת בשבי החמאס.

"הם לא יקחו אותך, אתה שלנו, הבית שלך זה פה איתנו"

דולב נחטף לעזה בזמן שאשתו הייתה בהיריון מתקדם. מאז נולדה להם ביתם דור שלא זכתה עדיין להכיר את אביה. בתו הבכורה רזי, בת ה-8, כתבה לאביה: "אבא, שיהיה לך הרבה אהבה ואושר, ביחד ננצח. הם לא יקחו אותך, אתה שלנו, הבית שלך זה פה איתנו".

הברכה של רז לאביה שבשבי

הברכה של רז לאביה שבשבי צילום: באדיבות המשפחה

סיגל יהוד, אשתו של דולב: "כמה געגוע, הלב נשבר, כמה אתה חסר, כמה אני צריכה אותך. רז שאלה אותי אתמול אם תגיע ליומולדת שלך? כמה תקווה ותמימות יש בה. היא שוברת אותי ובו זמנית מחזקת אותי. כמה ילדה בת 8 עוברת בחייה הקצרים והתמימים, כמה רוע יש מסביב שאנחנו צריכים להדוף ולרפד. הלוואי והרוע ייעלם והתמימות והתקווה ימלאו אותנו מחדש. שולחים לך כוחות להחזיק מעמד".