הרב השכול עונה לרב יצחק יוסף: "אשתי בכתה 24 שעות בגלל הדברים שלך"

הרב תמיר גרנות, ששכל את בנו אמתי במלחמה, משיב לדברי הראשון לציון: "כבוד הרב, אתה צריך לבקש מחילה מהדמעות של אשתי ולבקש מחילה מאמתי, בחור ישיבה ולוחם, ומכל הצדיקים והקדושים לומדי התורה שבחרו להילחם. אתה הראשון לציון, יש לך אחריות על עם ישראל"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 12/03/24 15:43 ב באדר ב'

הרב השכול עונה לרב יצחק יוסף: "אשתי בכתה 24 שעות בגלל הדברים שלך"
הרב תמיר גרנות, צילום: צילום מסך

במוצאי השבת האחרון איים הרב יצחק יוסף בעזיבת הארץ במידה ויגוייסו בני הישיבות החרדים, וזכה לגל ביקורת עצום. היום (ג') הרב תמיר גרנות, ראש ישיבת אורות שאול בתל אביב ואביו של סרן אמתי גרנות הי"ד, שנפל במלחמה, עונה לו.

צפו בתגובה של הרב גרנות לרב יצחק יוסף:

"התלבטתי מאוד אם לדבר, אם מפני כבוד התורה ואם כדי להרבות בשלום"

הרב גרנות פתח: "רעיי, בעקבות הדברים של הרב יצחק על גיוס בני הישיבות התלבטתי מאוד אם לדבר. אם מפני כבוד התורה ואם כדי להרבות בשלום. החלטתי לדבר, בשביל כבוד התורה ובגלל הדמעות של אשתי. הדברים של הרב על גיוס בני ישיבות גרמו לאשתי לבכות 24 שעות".

סרן אמתי גרנות

סרן אמתי גרנות | צילום: דובר צה"ל

הרב דיבר בכאב על נפילת בנו: "אני שואל אותך כבוד הרב, בשם הדמעות של אמו של אמתי, אשתי אביבית: אמתי טעה? לשווא הוא שוכב עכשיו מתחת לרגבי האדמה בהר הרצל? האם הוא וכל חבריו ששוכבים שם יחד עימו, ובעוד בתי עלמין ברחבי הארץ, היו צריכים להישאר בישיבה? כבוד הרב, אתה צריך לבקש מחילה מהדמעות של אשתי ולבקש מחילה מאמיתי, בחור ישיבה ולוחם, ומכל הצדיקים והקדושים לומדי התורה שבחרו להילחם, וגם מאלה שאינם לומדי תורה שמסרו נפשם".

הרב גרנות: "אתה הראשון לציון, יש לך אחריות על עם ישראל"

הרב גרנות תהה: "כבוד הרב, אנחנו ברוסיה? הצבא הוא צבא הצאר? החיילים הם קנטוניסטים? אתה הראשון לציון, כבוד הרב, לא הראשון לברוקלין או הראשון לבגדד. יש לך אחריות על עם ישראל".