בן ה-17 הטמין מטען צינור וזה הסתיים כך: תיעוד

המשטרה עצרה נער בן 17 בחשד שהצמיד מטען צינור בפתח דירה בתל אביב בקיץ שעבר. בתיעוד שהופץ נראה החשוד כשהוא מפעיל את מטען הצינור ומפוצץ את הדלת - כתוצאה מהפיצוץ הוצתה שריפה בכניסה לבית

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 12/03/24 13:49 ב באדר ב' | עודכן בתאריך 12/03/24 19:03

בן ה-17 הטמין מטען צינור וזה הסתיים כך: תיעוד
החשוד מצמיד את מטען הצינור, צילום: דוברות המשטרה

הצהרת תובע הוגשה היום (ג') נגד חשוד בן 17 לאחר שנעצר בשבוע שעבר על ידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב בחשד להנחת מטען צינור בכניסה לדירה בבניין מגורים ברחוב לוי אשכול בתל אביב בסוף חודש אוגוסט. יחד איתו נעצר חשוד נוסף במעורבות באירוע (קטין בן 16.5).

תיעוד: הצמיד מטען צינור - זה הסתיים רע

הגיע רעול פנים קסדה - והניח את מטען הצינור

האירוע החל כאשר במשטרת מחוז תל אביב התקבל דיווח על פיצוץ והצתה בכניסה לדירה בבניין מגורים ברחוב לוי אשכול בת ללא נפגעים. שוטרי וחבלני מחוז תל אביב שהגיעו לזירת האירוע פתחו בחקירה, ממנה עלה כי הפיצוץ וההצתה נגרמו כתוצאה מהפעלת מטען צינור שהונח על ידי חשוד רעול פנים עם קסדה על ראשו ליד הדלת של כניסה לדירה.

הפיצוץ במבנה

הפיצוץ במבנה צילום: דוברות המשטרה

החשוד נעצר בשבוע שעבר

במהלך החקירה הסמויה שהתנהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון וביחידה המרכזית של מחוז תל אביב הצליחו החוקרים להגיע לזהותו של החשוד בהנחת מטען צינור והפעלתו והוא נעצר בשבוע שעבר על ידי בלשי הימ"ר. במהלך החקירה הצליחו החוקרים לאסוף ראיות הקושרות את החשודים לביצוע עבירות המיוחסות להם.

נגד החשודים הוגשה הצהרת תובע עם כוונה להגיש נגדם כתב אישום

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום לנוער בבת ים והיום במהלך הדיון הוגשה נגדם הצהרת תובע של פרקליטות מחוז תל אביב עם כוונה להגיש נגד החשודים כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.