הכתבים הסרוגים במתקפה על חדשות 13: "עושים לה עוול"

העיתונאים הסרוגים, עקיבא נוביק ואבישי גרינצייג יצאו נגד כתבה של חדשות 13 שהאשימה את השרה אורית סטרוק בקידום שופט בניגוד לנהלים: "חדשות 13 עושים פה עוול לבן אדם, על רקע אידאולוגי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 12:12 ב באדר ב'

הכתבים הסרוגים במתקפה על חדשות 13: "עושים לה עוול"
אולפן חדשות 13, צילום: חדשות 13

העיתונאים הסרוגים של כאן 11, אבישי גרינצייג ועקיבא נוביק, יצאו היום (ג') להגנתה של שרת ההתיישבות אורית סטרוק לאחר שכתבה של הכתב אביעד גליקמן בחדשות 13 האשימה אותה בקידומו של השופט עמיצור איתם לבית המשפט המחוזי בניגוד לדרישות המינוי. עוד נטען בכתבה כי המינוי נעשה בשל היותו של עמיצור בנו של אפי איתם, לשעבר יו"ר המפד"ל.

נוביק: "הכותרת הזאת מסלפת את העובדות"

נוביק הביע ביקורת על הכותרת של הכתבה שבה נכתב: "השרה סטרוק מנסה למנות בן של שר לשעבר לשופט במחוזי - למרות שאינו עומד בדרישות". בציוץ שהעלה לטוויטר כתב נוביק: "חדשות 13 עושים פה עוול לבן אדם, על רקע אידאולוגי. הכותרת הזאת מסלפת את העובדות. עוד לא מאוחר למחוק ולהתנצל".

"נפתח בכותרת המופרכת: ברור שהשופט עמיצור איתם עומד בדרישות"

הכתב אבישי גרינצייג יצא גם הוא נגד הכותרת: "נפתח בכותרת המופרכת: ברור שהשופט עמיצור איתם עומד בדרישות. אחרת, בכלל לא היה יכול להיות מועמד. הדרישות על פי חוק למינוי לבית המשפט המחוזי הן ותק שיפוטי של 4 שנים (השופט איתם בעל ותק של 6 שנות שיפוט) או שכיהן כעו"ד 7 שנים (עמד גם בקריטריון הזה)"

https://twitter.com/avishaigrinzaig/status/1767463136729174063?s=20