"ישראל עשתה 7 באוקטובר עשרות פעמים": עלילת הדם של מלכת ירדן

ראניה, מלכת ירדן שנולדה להורים מטול כרם, השוותה בין הזוועות שביצע חמאס ללחימה הקרקעית בעזה ואמרה: "ישראל חוותה 7 באוקטובר אחד. מאז הפלסטינים חוו 156 פעמים 7 באוקטובר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 10:50 ב באדר ב'

"ישראל עשתה 7 באוקטובר עשרות פעמים": עלילת הדם של מלכת ירדן
ראניה מלכת ירדן, צילום: Jordanian Royal Hashemite Court\cc-by sa

מלכת ירדן ראניה יצאה הלילה באמירה מקוממת נוספת נגד ישראל כאשר טענה שישראל סבלה מאסון השבעה באוקטובר "רק פעם אחת". ראניה התראיינה הלילה (ג') ברשת CNN ואמרה: "הייתי אומרת שככל שה-7 באוקטובר היה הרסני וטראומטי, זה לא נותן לישראל רישיון לבצע זוועה אחר זוועה. ישראל חוותה 7 באוקטובר אחד. מאז הפלסטינים חוו 156 פעמים 7 באוקטובר. הם עברו את זה כל יום".

האשימה את ישראל ברצח המוני של ילדים

במהלך הראיון המקומם ראניה האשימה את ישראל ברצח המוני של ילדים וטענה: "ישראל ניתקה מעזה את כל מה שנדרש כדי לקיים חיים שגרתיים מאז תחילת המלחמה, כמו מזון, דלק, מחסה, תרופות ומים. תושבי עזה נותרו תלויים לחלוטין בסיוע מבחוץ".

ראניה מלכת ירדן: "מדוע הנרטיב תמיד מוטה לצד ישראל?"

כזכור בראיון שנערך עימה בעבר ברשת CNN האשימה ראניה, מלכת ירדן, את כלי התקשורת המרכזיים בעולם במוסר כפול ומובהק. בנוסף, פקפקה ראניה, בזוועות האיומות שביצע חמאס בבוקר שמחת תורה, הכוללות עריפת ראשי ילדים.

"נשיא ארה"ב אמר שיש לו ראיות, שהוא ראה ראיות שערפו ראשי ילדים, רק כדי לחזור בו אחר כך כי צה"ל אמר שאין הוכחה לכך. זו הטיית אישוש", התלוננה. "אפילו ב-CNN, בתחילת הסכסוך הייתה כותרת שדיווחה על ילדים ישראלים שנמצאו שחוטים בקיבוץ ישראלי. כשקוראים את זה, זה לא אומת באופן עצמאי. האם תפרסמו משהו שלא אומת שהגיע מהפלשיתנים?".

המלכה הירדנית תהתה בעוז מדוע הנרטיב "תמיד מוטה לצד ישראל? התקשורת וקובעי המדיניות המערביים ממהרים לאמץ את הנרטיבים הישראליים. כשישראל תוקפת, פלשתינים 'מתים', אבל כשישראלים מתים, הם נרצחים בדם קר, אנחנו רואים סבל אנושי מזעזע".