מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ירון אברהם: "בקרוב נדע אם הוא מת שם, בעזרת השם"

ירון אברהם, עיתונאי חדשות 12, התייחס לדיווחים על ניסיון החיסול של בכיר החמאס מרואן עיסא והציג את הרקע האישי שלו. בנוסף איחל העיתונאי: "בקרוב נדע רשמית אם גם מת שם, בעזרת השם"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 11/03/24 13:05 א באדר ב'

ירון אברהם: "בקרוב נדע אם הוא מת שם, בעזרת השם"
ירון אברהם, מייחל למותו של חמאס, צילום: Channel 2 spokesman/cc-by sa

כתב הדסק המדיני של חדשות 12, ירון אברהם, התייחס היום (ב') לדיווחים על ניסיון החיסול של בכיר החמאס מרואן עיסא וייחל לדיווחים רשמיים על מותו. בהודעה שפירסם בערוץ הטלגרם "12 פינת 99" ציין ירון אברהם מספר נתוני רקע על הבכיר וכתב: "בקרוב נדע רשמית אם גם מת שם, בעזרת השם".

צה"ל ניסה לחסל את מרוואן עיסא - מספר 3 בחמאס

מוקדם יותר הותר לפרסום כי צה"ל תקף במהלך הלילה שבין שבת לראשון מספר פעמים במחנה הפליטים נוסיראת, זאת בניסיון לחסל את סגן מפקד הזרוע הצבאית של חמאס ומספר 3 בארגון, מרוואן עיסא. התקיפות החוזרות באזור, שבוצעו בסגנון של מתקפת "חגורת אש", נועדו למנוע מכוחות החמאס להתקרב לאזור בו בוצע ניסיון החיסול ועל פי דיווחים פלסטיניים, כתוצאה מהתקיפה נהרגו חמישה פלסטינים ועוד תשעה נפצעו.

סגנו של מוחמד דף וחבר הלשכה המדינית של חמאס

מרואן עיסא, היה סגנו של מוחמד דף, חבר הלשכה המדינית של חמאס והאחראי על הקשר בין הזרוע הצבאית של חמאס ללשכה המדינית, תפקיד אותו מילא בעבר מנהיג חמאס בעזה יחיא סנוואר. במסגרת ניסיון החיסול - הותקפו 7 בתים ו-3 חנויות.