כוננות שיא: 23 גדודים מוצבים ביהודה ושומרון - כמעט פי 2 מעזה

לקראת חודש הרמדאן ובצל ההתראות הרבות, במערכת הביטחון לא לוקחים סיכונים והציבו יותר מ-20 גדודים ברחבי השטח. לשם השוואה, ברצועת עזה מוצבים כרגע 12 גדודים בלבד | גנץ לערביי ישראל: אל תקשיבו לקיצוניים שמנסים להסית ולפגוע בנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/24 22:12 ל באדר א'

כוננות שיא: 23 גדודים מוצבים ביהודה ושומרון - כמעט פי 2 מעזה
העיר העתיקה. אילוסטרציה, צילום: משטרת ישראל

במערכת הביטחון נערכים לקראת חודש הרמדאן בכוחות מתוגברים, והערב (א') פרסם ניר דבורי בערוץ 12 כי בעקבות ההתראות הרבות והנפיצות הגדולה הוצבו לא פחות מ-23 גדודים ברחבי יהודה ושומרון במטרה לשמור על הסדר. לשם השוואה, ברצועת עזה מוצבים כרגע 12 גדודים בלבד.

נזכיר כי אתמול פרסמו במוסד הודעה חריגה במיוחד וכתבו כי "בשלב זה, חמאס מתבצר בעמדתו כמי שאיננו מעוניין בעסקה וחותר להבערת האזור במהלך הרמדאן על חשבון התושבים הפלסטינים ברצועת עזה". במערכת הביטחון נחושים לסכל את התכנית הזו של סינוואר, ובין היתר מתגברים מאוד גם את כיתות הכוננות בגזרה.

גנץ לערביי ישראל: אל תקשיבו לקיצוניים שמנסים להסית ולפגוע בנו

השר בני גנץ פרסם היום קריאה לערביי ישראל לקראת הרמדאן וכתב: "מדינת ישראל תאפשר גם השנה חופש פולחן בהר הבית ובמקומות הקדושים. אל תקשיבו לקיצוניים שמנסים להסית ולפגוע בנו. כן, נפעל ביד קשה מול מי שינסו לעורר פרובוקציות. נסכל כל פיגוע טרור. לא נאפשר לחמאס לחלל את בתי התפילה. כי זו חובתנו כמדינה, להגן על כל אזרחינו".