בעודו על הרצפה - שדדו את השעון היוקרתי: כתב אישום הוגש נגד "גנבי הרולקס"

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שני תושבי קריית ביאליק לאחר ששדו שעון בשווי 130,000 שקלים מתושב אשקלון. "חיכו לו בכניסה לחניון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/24 14:29 ל באדר א'

בעודו על הרצפה - שדדו את השעון היוקרתי: כתב אישום הוגש נגד "גנבי הרולקס"
שעון יוקרתי, אילוסטרציה, צילום: FXQuadro,Shutterstock

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד רומן גרינברג (41) ודסאלין מלסה (18) מקריית ביאליק לאחר ששדו שעון בשווי 130,000 שקלים מתושב אשקלון.

מכתב האישום שהגישה עו"ד שלומית מלקו מפרקליטות מחוז דרום עולה כי במהלך ינואר השנה הגיעו השניים מהקריות לאשקלון. יומיים לאחר הגעתם יצאו השניים עם אופניים חשמליים, כשהם לבושים במעילים וכובעים ופניהם מכוסים לבניין מגוריו של המתלונן ושהו בסמוך לרכבו של המתלונן מספר דקות ועזבו את המקום.

זירת שוד, ארכיון

זירת שוד, ארכיון צילום: Flash90,Flash90

הנאשמים המתינו לבואו בכניסה לחניון

יום למחרת, בשעות הערב המאוחרות, הגיעו הנאשמים בשנית למקום מגוריו של המתלונן והמתינו לבואו של המתלונן בכניסה לחניון התת קרקעי. כשעה לאחר מכן חזר המתלונן לבניין מגוריו ברכבו. אז ניגשו הנאשמים אל המתלונן והיכו אותו במכות אגרוף לגופו.

בעודו על הרצפה - גנבו לו את השעון וברחו

המתלונן החל לברוח ובמהלך מנוסתו, נפל ארצה ובעודו על הרצפה הכו הנאשמים את המתלונן במכות אגרוף לפניו ולגופו. בהמשך, נטלו מידו של המתלונן את שעון הרולקס בשווי של 130,000 שקלים וברחו מהמקום כשהם מותירים את המתלונן במקום פצוע ושותת דם.

בהמשך נטשו הנאשמים את האופניים החשמליים וחזרו לקריית ביאליק. המתלונן הפצוע פנה לבית חולים שם אובחן כי כתוצאה ממעשי הנאשמים נגרם לו שברים עם תזוזה בעצמות האף. לשני הנאשמים יוחסה עבירת שוד. לגרינברג יוחסה הפרת הוראה חוקית לאחר שהפר תנאים מגבילים שהוטלו עליו בהליך אחר.